Jeff,Jamese abi diyince Jamesde sesin geldigi yöne baktı.Sonra Jeffi görünce birden gözleri doldu ve aniden ayaga kalktı.Kardeşim.dedi ve Jeffe sarıldı.Tanrım bir de bu çıktı başımıza.Onları izliyordum.Banktakiler bana bakıyorlardı.Bende ayaga kalktım.Artık ayakta onları izliyordum.Sarılmaları bitince onlar da bana baktı.James eliyle beni gösterdi.
Mia,benim kızım.dedi.Jeff bana öylece bakıyordu.
Talia eger onu bu halde görseydi seni gebertirdi.Onu kim ölüm perisi yaptı.dedi gözlerini benden ayırıp Jamesa bakarak.O da basını egerek.
Daha kızım oldugunu bilmiyordum,Jeff.
Yani...
Ben yaptım.
Dua et ki Talia seni af etsin.dedi.Talia da.kim oluyor.
Talia da kim?dedim sesimi duyurmaya çalısarak.Ve başarılı oomuştum.Jeff bana bakarak.
Talia senin annen.
Beni ormanda bırakıp giden kişiden mi bahsediyoruz burda.dedim göz devirerek.Her ne kadar onun kim oldugunu merak etsem de sonuçta beni bırakıp gitmişti.Jeff de yanıma geldi ve gozlerini gözlerime kenetledi.
Talia gitmek zorundaydı.
Neden?
Talia güçlü bir delta ve yenilemez gibi bir şey çok güçlü.O gün ki yangını da ben,Talia ve James için yapmışlardı.Jamesla ben kaçmayı başardık ama Taliadan bir iz bulamadık.Kokusunu saklayabiliyor.Seni orda bırakmalıydı.Seni de yanına alsaydı izinizi kolayca bulabilirlerdi.Sonuçta sen bir insansın ve insan kokusu baskındır.Talia kaçmasaydı sen,baban,ben ve belki şuan burdaki tüm arkadaşların ölecekti.Yani buna zorunluydu.Talianın hep bir planı vardır,Mia.Eminim bir planı var.
Peki,bunca zaman nerdeydi ha.Ben artık büyüdüm o bebek degilim.Peki neden hala gelmiyor.?
Yakında gelecektir.Buna emin olabilirsin.
Bu söyledigin şeyin bir garantisi var mı,Jeff?
Belki yok ama beni bulmanda bile Talianın parmagı olabilir.Bunu bilerek yapıyor olabilir.
Daha yeni ölüm perisi oldugumu ögrenirse Jamese ceza verecegini söyledin ki bunu yapan kişi James.Yani buna rağmen gelmiyorsa seni bulmamda ki sebep Talia degil.
Mantıklı ama başka bir açıklaması olmalı.Beni tanımıyordun bile,adımı bile bilmiyordun.
Ama bak artık biliyorum.
Biliyor musun,aynı Talia gibisin...
Beni birilerine benzetmeyi kesin.Ben kendimim,bir başkası degil.Ben Taliaya benzeyemem.Talia çocugunu ormanda bırakıp kaçtı.Hem de arkasına bile bakmadan.Ben böyle birine.benzeyemem.
Sakin olmalısın.dedi James.
Kapa çeneni!!!diye kükredim resmen.Ondan sonra ceketimi alıp okula girdim.Hiç kimseyi dinlemek isemiyorum.Her ğün bir başka olay oluyor ve bu benim canımı sıkıyor.Normal bir hayatım olamaz mıydı yani.İlk olarak Scarlettle tanıstım ama o da kurt oldugunu ögrendigimde anında gitti.Sonra da Alex,Kira,İsaac,Chris,James,Jeff ve Lucas.Hepsi benim bir parçam ve hepsi de kurt.Buna tahammülüm kalmadı.Ve onlara karşın ben de artık bir insan sayılmam.Ne yani medyum muyum.
Düşüncelerimden sıyrıldım ve biyoloji sınıfına girdim.Hoca bir seyler anlatıyirdu.Ders yeni başladıgı için geç gelmemi sorun etmiyordu.Ayrıca bu sınifta ki en zeki ögrencilerindenim.Geçip en arka sıraya oturdum.Yanıma bir kız oturdu ama kim olduguna bakmadım.Oturdugum yerden dışarıya bakıyordum.Burası arka bahçe oldugu icin bizimkiler diger tarafta kalıyordu.Yanımda ki kız eliyle omzuma dokundu.Bende ona baktım.Yuzünde lekeler vardı.Lekeler yerde süründügü icindi ve bunu ona ben yapmıstım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...