(Lucas)Mia yerden kaldırdıgı sarışın nerdeyse götünü gösterecek dercede ki elbisesi olan kıza yardım etti.Bu kadar iyi niyetli olması hoş degildi.Önceden benkm için kaç tane kızı devirmişti.Kızı karşısına aldı ve ona anlayamadıgım bir bakış attı.
Sen iyi misin?
Evet iyiyim.
Demek iyisin,buna üzüldüm.dedi.Dedigi şeyle sol kaşım ayaga kalktı.Herkes benim oldugum tarafta dizilmiş Mianın kıza olan yardımını izliyordu.Mia beklemedigim bir anda kıza sağlam bir tokat yapıştırdı.Kız tokatla yere savruldu ve gördügüm kadarıyla agzından kan süzüldü.
İşte benim kızım.dedim gurur duymuşçasına.Tabii yüzümden o sırıtışı eksik etmedim.
Mia o kısa ve seksi elbisesiyle kızın kafasının yanına egilip fısıldadı.Tabii biz norma insan olmadıgımız için hepsini anladık.
Hiç kimse sahipsiz degildir.Ve sizi ayagımın altında görürsem sizi ezip geçerim.diyip ayaga kalktı.Kız arkadaşını da alıp evden koşar adımlarla çıkıp gitti.Mia üstü kirlenmiş gibi eliyle üstünü sirkeleyip evden gitti.Ona büyük bir aşkla bakıyordum.Benim aşık oldugum kadın buydu.Her ne kadar sakinse bir o kadar da hırçın.İşte benim kadınım buydu.
Herkes iri gözlerle Mianın çarpıp çıktıgı kapıya bakıyordu.Bense elime bir kadeh içki alıp bir yudum tattım.Alkol genzjmi yaksa da sonradan alıştımTilkilere alkol işlemiyordu ama yine de içmek istiyordum.Bir iki dakika sonra elimdeki içki dolu bardagı bitirince bardaklardan birine viski koyup tekli koltuklardan birine oturdum.Bizimkiler hala ayakta dkiliyorlardı.
Orda daha ne kadar durmayı planlıyorsunuz?dedim ciddiyetle.Hepsi bana döndükten yavaş adımlarla kanepeye geçip tek tek oturdular.
Kızın dudagını gördünüz mü?dedi Bella hayretle.
Ne olmuş ki?dedi Angela merakla.
Dudagı patlamıştı.Tek bir tokatla nasıl yaptı.Halbu ki oldukça sakindi.Ben bir ara bize bile kızar dedim.diyince kıkırdadım.
O Mia,onu benden başka kimse anlayamaz.Ne kadar sakin görünse de onun içinde firtınalar kopuyor.O sizden daha hırçın.dedim sonunda alt dudagımı dişleyerek.Uzun zamandır ondan uzaktım ve ona dokunamıyordum bile.Söylediklerim karşısında sessiz kaldılar.Sessizligi bölen Alex oldu.
Kızları niye dövüyordunuz ki?
Garke etmediniz herhalde...
Neyi?diyince içen iç güldüm.Çünkü cevabı oldukça iyi biliyordum.
Parti boyunca sizi kestiler.Bir an olsun gözlerini sizden çekmediler.Allah aşkına hiç mi fark etmediniz.dedi hayretlerler içerisinde ellerini kaldırıp geri bacagına koydu.
Biz fark etmedik çünkü onlarla ilgilenmiyorduk.dedi Kira memnun olmuşa benziyordu.Alex aklına bir şey gelmişçsine yüzünü gerdi
Hem siz fark etmediniz mi?
Neyi?
Biz bodruma bir yıgın erkek attık.Hepsi de sizi kesiyorlardı.Sizin için dövmedigimiz adam kalmadı burda.
Ne?
Evet.Partideki erkekler nereye gitti acaba...dedi alay edermişcesine.
Fark etmedik çünkü ilgilenmiyorduk.dedi Alexi taklit ederek.Buna homurdandgını rahatça duyuyordum.Aralarında iki saat bu şekilde laf dalaşına girdiler ama ben tabii ki umursamadım ve her biten bardagıma viskiyi koymaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...