(Mia)Sahilde kayalıkların orda otururken yanıma Lucas geldi.Orda uzun uzun konuştuk.Her konuştugunda onun ne kadar haklı oldugunu anladım.Geçmişi arkamızda bırakmadan yaşamaya başlama kararı aldık.Çünkü ne zaman arkada bırakmaya kalksak hep bir darbe alıyoruz.O gün orda ki konuşmamdan sonra herkes beni onaylamıştı.Herşey şuan için net,tek net olmayan şey James.Ona hala baba demedim.James bizi çalıştırmaya başladı.Bildigi tüm şeyleri bizimle paylaşıyor.1 hafta izinli oldugum için okula gitmedim.Bizimkiler de rapor aldı zaten.Ölüm perisi olmak kolay degil.
İzinim bittigi için bugün okula gidicektim.James,Tylerla güçlerimizi daha da güçlendirebileceklerine dair şeyler araştırıyorlar.Biz de Jamesin bize söyledigi şeyleri uyuluyoruz.
Kural 1:Sakin ol.Bu konuda hala çalışıyorum.Banyodan çıkıp dolabımı açtım.Eski evimde kalmıyorum.Onlarla görüşüyorum ama orda kalmıyorum.Kirayla ev arkadaşı olduk Zaten iyi anlaşıyoruz.Dolaptan bir kot şort bir de askılı bluz aldım.Hemen giydim ve aynanın karşısına oturdum.Saçlarımı maşa yapmayı seviyorum.Bu sefer sadece uçlarını maşaladım.Üst taraflarını düzleştirdim.Sade bir makyaj yapıp çantamı aldım ve aşagıda beni bekleyen Kira'nın yanına oturdum.Kira kahvaltı yapıyordu ama ben her zamanki gibi mısır gevregi ileydim.
Mia,bir kahvaltı yapmayı denesen diyorum.
Bende çabuk yesen diyorum.Malum okul var.
Peki.dedi.Elindeki ekmegi agzına tıkıştırarak.
Yemegimizi yiyip bulaşıkları makineye düzdük ve dısarıya çıktık.Kira motoruna bense arabama bindim ve yola koyulduk.Kısa bir süre sonunda okula geldik.Arabayı park ettikten sonra arabadan indim.Alex ve Lucas'ın motorları burdaydı.Demek ki okula gelmişler.Beraber okula girdik ve dolaptan kitaplarımı çıkarmak için dolabımı açtım.Kiranın dersi matematik oldugu için yüzü asıktı.Matematikten pek haz etmiyor,benimde sevdigim söylenemez.Kitaplarinı alıp yanımdan ayrıldıktan sonra ben de fizik kitaplarımı aldım.Dolabın kapagını kapatırken karşımda bir oglanı gördum.Önceden gördüm ama ismini bilmiyordum.
Merhaba.dedi.Yüzünde hoş bir gülümsemesi vardı.Saçları sarıydı ve gözleri de maviydi.Oldukca iyiydi yani.
Merhaba.dedim bende ona karşılık olarak.
Ben Austin.dedi.
Ben de Mia.
Evet ismini biliyorum.
Bende seninkini ögrenmiş oldum.
Evet.Açıkçası çogu dersimiz ortak ismimi bilmemen garip,Mia.
Ya,fark etmedim.
Neyse benim artık gitmem lazım.Tekrar görüşmek üzre.dedi ve yanımdan ayrıldı.Elinde fotograf makinesi vardı.Bu onu ayrı bir havalı yapmıstı.Dolabimi kilitleyip sınıfa girdim ve yine o sıkıcı problemlerle boguştum.Zil çalınca sınıftan çıktım.Karşıma Kira çıktı
Mia,ben kantine iniyorum sen de gelsene.
Olur.dedim ve beraber kantine indik.Yanımıza Gloria geldi.
Merhaba Mia,Merhaba Kira.Nasılsınız?dedi.Kirayla birbirimize bakarak güldük ve
İyi.dedik.Kantinden bir su aldım.Kira da bir soda aldı.
Mia,hastaneye gelemedim kusura bakmazdın degil mi?
Hayır,önemli degil.Hem iyileştim zaten.dedim konuyu kapatmak istercesine.Onlar sadece o olayı biliyor.Bir de bunu benim öz babamın yaptıgını bilselerdi.Ah AMAN TANRIM!!!Sanırım sadece bunu söylemeye gelmiş olmalı.Ardından hemen gitti.Kirayla bahçeye indik ve her zamanki banka oturduk.Çocuklar da ordaydı zaten.İsaac bugün okulda degildi.Chris'in de bir kurt oldugunu ögrendim.Alfası ise James.Gidip oturduk.
Çok geçmeden tenimi yakan güneş birden kesildi.Biri geldi sanırım.Kimin geldigine baktım kafamı kaldırarak.Bu yeni kızlardan olmalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...