Gözlerimi agrıyla bir evde açtım.Karşımda tanımadıgım bir sürü kişi vardı.Herkes bana bakıyordu.Yerimde dogrulup hızla ayaga kalktım ve onlara bakmaya başladım.Uyandın?dedi bana bakan kumral çocuk.
Pardon.
Pardon derken?
Ben nerdeyim?dedim etrafı incelerken.Kumral saçlı çocugun yanındaki adam oglana bakarak.
Biraz dinlensin sonra konuşursunuz.
Ama...
Birden anlatırsan agır gelebilir.dediklerinden hiçbir şey anlamamıştım.Siyah saçlı kız bana bakarak.
Benimle gel.Sana giyicek seyler vereyim.
Ben nerdeyim lütfen söyleyin.
Herşeyi birazdan ögreneceksin.diyince mecbur dediklerine uydum ve onun arkasından merdivenlerden çıktım.Beni bir odaya soktu.Eliyle dolabı gösterip.
İçinden giyeceklerini alabilirsin.Sonra da aşagıya in.
Bak sen güvenilir birine benziyorsun lütfen bana neden burda oldugumu söyle.
Aşagıya inince ögrenirsin.
Anlaşıldı senden de bir şey çıkmıycak.diyip dolabı açtım.O sırada kız odadan çıkmıştı.Dolaptan kremrengi bir kazak ve siyah kot pantolon alıp giydim.O sırada kapı açıldı ve içeriye bir çocuk girdi.Onu görmüştüm ama digerleriyle samimi olmuştum.Bana yaklaştı.
Merhaba.
Merhaba.
Bir şeyden dolayı hafızan silinmiş.
Ben hiç bir sey hatırlamıyorum.
Bu normal yani bir şey hatırlamaman.Beni de hatırlamıyorsun degil mi?
Üzgünüm.
Ben Theo.
Mia.Peki seni nerden tanıyordum?
Ben senin sevgilinim.
Gerçekten mi?
Evet.Biz birbirimizi seviyorduk.Tabii hatırlamaman normal.
Şuan kimseyi hatırlamıyorum.
Normal.
Aşagıya mı inicez?
Ee yani herkes seni bekliyor.
Onları nerden tanıyorum?
İnince ögrenirsin.
Peki.
İnelim mi?
Olur.dedim ve beraber aşagıya indik.Kumral oglan Theoya ölümcül bakışlar atıyordu.Onu umursamadan tekli koltuklardan birine geçip oturdum.Herkes bana rahatsız edivi bir şekilde bakıyordu.Karşıma bir kadın geçti.
Merhaba canım.Beni hatırlıyor musun?diyince yüzünü iyice inceledim ama çıkaramadım.
Hayır.Theo bana biraz bahsetti.Bir olaydan dolayı hafızamı kaybetmişim.O yüzden de hiç bir sey hatırlamıyorum.
Evet.Hafızanı kaybettin.Ben Talia,annenim.diyince kafamdan aşagı kaynar sular döküldü.Benim bir annem vardı zaten.Hemen ayaga kalktım.
Sen ne dediginin farkında mısın,benim bir annem var zaten.Hem benim burda ne işim var ki.Ben neden ailemin yanında olmak yerine sizinle kalıyorum.dedim ve kapıya yöneldigim sırada Talia önüme çıktı ve beni koltuga tekrar oturttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...