(Lucas)Kira ve Mia yanlarında iki erkek çocuguyla geldiler.Ben hala anlamamıştımYanımıza gelip oturdular.Çocuklar resmen aramıza kara kedi gibi girdiler.Mia izin isteyip yukarı çıktı.Kısa bir süre sonra geldi,üstünü degişmiş.Su yeşili sortuyla toz pembe sıfır kollu kazagını giymişti.Yüzündeki makyajını da silmişti.Yüzünde makyaj yoktu.Bu halde bile fazlasıyla güzeldi.Alex çocuklara ölümcül bakışlarını yolluyordu.Kızlar çocuklarla gülerek konuşuyorlardı.Mia da gülüyordu ve çok güzeldi.Yanındaki Sky adlı çocuk Miaya ahtapot gibi sarılmıştı ve benim sarılmama izin vermiyordu.Bu da benim sinirimi bozmuştu.Diger John isimli çocukta Kiraya aynı şekilde sarılmıştı.Bu da Alexin sinirini bozuyordu.Sevgililerimize sarılamıyoruz bile.Onlar konuşurken Laex beni alıp mutfaga soktu.
Ne oldu?
Daha ne olabilir ki,sevgilime sarılamıyorum.
Dogru,Sky denen velet de Miayı hapis almış durumda.Ne yapıcaksın ki?
Onlara meyve suyu vericez.
Çok iyi plan.
İçine uyku ilacı kaptıcaz.
Sen var ya!!
Neyse hadi ben bardakları çıkarıyorum,sende meyve suyunu çıkar.
Tamam.dedim ve bardaklara ilacı kaptıp ustüne meyve suyunu döktük.Güzelce karıştıdık.Ben bizimkileri aldım,Alex de ilaçlı olanları.Bu ilaç onları sabaha kadar uyuturdu.İçeriye geçtigimizde herkes içeceklerini içti ama çocuklar içmedi.Bu benim sinirimi bozdu ve hipnoz gücümü kullanıp içmelerini sağladım.Kısa bir süre sonra uyudular.Zaten bu yaştaki bir çocuk saat dokuzda uyumalıydı.Çocuklar uyuyunca kızlar kucaklarına alıp götürmeye çalıştı ama Alexle biz kucagımiza aldık.Ve ikisini de Kiranın odasına götürüp yatırdık.Odaya girdigimizde onlar da oturuyordu.
Biz de bir şeyler mi yapsak?dedi Alex.Kızlar birden gülmeye başladı.Mia bana gülerek baktı.Biz de yanlarına gittik.
Siz bizi onlardan mı kıskandınız yani,bir de uyku ilacı atmışlar.dedi gülerken.Alex de lafa atladı.
Nerden anladınız?
Kira sizi dinledi.dedi Mia.Ben de lafa atladım
Çocuklar size ahtapot gibi sarıldılar ama ne yapsaydık.
Adı üstünde çocuk Lucas.
Neyse bir seyler yapalım mı?
Ne yapsak ki.dedi Mia.Kira lafa atıldı.
Doğruluk mu cesaret mi?dedi.Herkes onayladıktan sonra Mia bir şişe getirdi.Pufların üstüne oturduk ve şışeyi çevirdik.Soruyu Kira cevabı da Mia veriyordu.
Dogruluk mu cesaretlik mi?
Dogruluk.
Liseye yeni başladıgında sana çıkma tekilfi eden biri oldu mu?diyince Mia yutkundu ve sonra cevapladı.
Evet oldu.
Kimdi?dedi Kira merakla.
Soru hakkın doldu?dedi.Ama ben de merak etmiştim.Kimdi o acaba.Soruyu Alex cevabı da Ben veriyordum.
Dogruluk mu cesaretlik mi?
Cesaret.dedim kendimden emin bir şekilde.
O zaman aramızdan birini hipnoz et.dedi.Ben de Alexi seçtim.
Gözlerimi gümüş rengine getirdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...