HİÇ HİSSETMEDİĞİ KADAR GÜVENDE HİSSETMEK.

4.8K 262 128
                                    

Arkadaşlar merhabalar ben Neriman sizi çok seviyorum by.

Kızıl saçlı yeşil gözlü kız bulmak ne zormuş. Multimedia Asya olsun mu? Yoksa daha iyi fikirleriniz var mı?

Baktım boş boş oturuyorum, çiçeklerim için bölüm atayım dedim...

Asya Kaya'nın uzattığı eli sıkıca tuttuğunda Murat "yapma" der gibi ona bakıyordu...Kaya Asya'nın elini kavrayıp ona kalkması için yardımcı oldu.

Asya Doğru olanı mı yapıyordu? Doğru olan neydi? Kimdi?

Diğer kadın olsa belki de Muratı seçerdi, fakat ben;tüm kalbimle onunla gitmek istiyorum. Demişti...
Annesi küçükken Türkan Şoray'ı göstererek, Senin adını bu yüzden Asya koydum. Tıpkı onun gibi ol sana değer vereni, emek vereni, şefkatle yaklaşanı ve doğruca dümdüz geleni seç demişti... Peki şimdi o ne yapıyordu? Kaya ona kendisi ile  sahte bir evlilik  yapması için para teklif etmiş  Bi adamdı, Murat ise evine alıp bir tabak sıcak çorba ikram eden, konuşmak isteyen ve dinlemek isteyen bir adam...

Sevgi neydi?

Sevgi  iyilikti, dostluktu, sevgi emekti...

Tuttuğu eli sıkarak ayağa kalktı. Yanlış ya da doğru, ne olursa olsun kalbinin sesini dinleyecekti... Kaya Asya'nın elini sıkıca tutarak, diğer eli ile de valizini sürüklemeye başladı.
Murat kapının önüne durup bağırmaya başladı.

"Şımarıklık yapma Kaya, bırak kızı nereye götürdüğünü zannediyorsun!"

Kaya sakin adımlarla kapıya doğru ilerlerken Asya ise yeni bir olay daha çıkmaması için dua ediyordu.Kaya sakin bir şekilde Murat'ın gözlerine bakarak konuştu.

"Çekil önümden"

"Senin önünden çekilirim ama Asya'yı bırakacaksın"

Kaya Kahkaha atarak cevap verdi.

"Hahaha niyeymiş o?"

"Sen mi bu hale getirdin kızı, söyle!"

Kaya öksürerek boğazını temizleyip devam etti.

"Bunca yıldan sonra kötü olmayalım. Son kez söylüyorum. Çekil önümüzden! "

Kaya ve Murat birbirlerine dik dik bakıyorlardı. Derin bir sessizlik olmuştu ve kimse kıpırdamıyordu.
Kaya Asya'nın elini sıkarak gözlerine baktı.

"Hadi gidiyoruz"

Asya başını hafifçe aşağı yukarı salladığında Kaya   kapıya  doğru yürüyüp Muratı yavaşça itti.

Murat Asya'nın kolunu sıkıca tuttu.

"Asya söyle! Sana bir şey mi yaptı?"

Kaya Muratın kolunu sıkıca tutarak onu hızlı bir şekilde itti.

" Ben ne yapacağım lan, tanımıyor musun beni! "

Murat Kaya'nın itmesiyle yere düşmüştü. Kafasını kaldırıp Kaya'ya baktığında Kaya öfkeyle ona bakıyordu.

" Çekil dedim, bunu  sen istedin kardeşim, ben uyardım seni..."

*****
Evden çıktığımızda Kaya hala elimi tutuyordu. Nedenini bilmiyorum lakin kendimi hiç olmadığı kadar güvende hissediyordum. Neden gelmişti? Beni Nereye götürecekti ve tam olarak nasıl biriydi? Onun hakkında hiç bir şey bilmiyordum... Apartman kapısından çıkarken gözümün önü kararmıştı. Bacaklarım gücünü kaybederek büküldüğünde onun eli sırtımdaydı. Işıktan gözleri parlıyordu.

Fenomen Kocam (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin