Seni Başkası Olarak Hayal Ettim.

4.7K 242 257
                                    

"Sana benimle dalga geçme demiştim."

Başımı çevirerek hızla yataktan kalktım. Hızlı adımlarla kapıya yönelip kapıyı açtım. Bacaklarım titriyordu ve ayakta zor duruyordum. Kapıyı sertçe kapatıp odadan çıktım. Odama doğru titreyen bacaklarıma koşuyordum. Ben büyük bir aptaldım...

Kocaman bir aptal.

Odama geldiğimde kapıyı kapatıp kapının arkasında ki  anahtarla kapıyı  kilitledim. Yatağıma ilerleyerek yatağın üzerinde ki yorganı alıp hışımla yere fırlattım. Yastıklara yönelip yastıkları yumruklayarak tek tek yere attım.

Bu kadar aciz olmayı nasıl başarmıştım?

Yatağın üzerinde ki çarşafı sıkıca tutarak döşeğin üzerinden çektim.  Ellerimle sıkıca döşeği tutup kaldırdım, döşeği  kendime çekerek yere düşürüp üstünde tepinmeye başladım.

Aptal aptal!

Yaptığım bu acizliğe inanamıyordum. Kalbim deli gibi çarparken sağ elimi yumruk yapıp sol yanıma geçirdim.

Gerizekalı!

Ellerimi saçlarıma atarak saçlarımı yolmaya başladım. Sağ elimi yumruk yapıp başıma sıkıca geçirdim.

Beyinsisin!

Evet beyinsizdim. Ben aptal gerizekalı Bi beyinsizin tekiydim. Dizlerimin üzerine çökerek yumruk yaptığım elimi ağzıma sıkıca kapadım. Gözlerimden yaşlar dökülürken yumruğumu ısırdım.

Şimdi ne yapacaktım? Nasıl yüzüne bakacaktım onun?

"Başkası" dedim fısıldayarak. Evet başkası! Onu başkası olarak hayal etmiş olmalıydım! Gözlerimi yavaşça aralayıp olduğum yerden kalktım, banyoya ilerleyerek suyu açtım. Fıskiyenin altına geçip üzerimde ki herşey sırılsıklam olana kadar bekledim. Bedenim soğuk suyun altına titremeye başlamıştı. Dizlerimin üzerine çökerek başımı avuçlarımın içine alıp gözlerimi sıkıca kapadım. Gözlerimi açtığımda hiç bir şeyin yaşanmamış olmasını dilereyek gözlerimi tekrar açtım.

Buradayım ve gerçek tokat gibi dudaklarımda duruyordu!

Ellerimi dudaklarıma götürerek tırnaklarımı dudaklarıma geçirip alt dudağıma bastırdım. Alt dudağımdan süzülen kan çeneme doğru aktığında artık hıçkırarak ağlıyordum. Gözlerimden süzülen yaşlar dudağımda ki kana bulanarak ağzıma dökülüyordu. Avuç içlerimi alnıma bastırarak başımı sıkıca tutup dudaklarımı araladım.

"Sen koca bir aptalsın."

******

Mesut bey elinde ki gazeteleri yemek masasına bırakıp oturduğunda Necmiye çayları doldurmak için Çaydanlığa yöneldi. Furkan bu gün Neriman'ı arkadaşının önerdiği Bi psikologa götürecekti. Neriman tabağında ki salatalalıkları yerken Necmiye Neriman'ın bardağına çay koyarak konuştu.

"İyice karnını doyur, acıkırsın sonra"

Mesut bey başını gazeteden kaldırdı.

"Bırak Necmiye yüz verme şuna"

Necmiye çaydanlığı tutarak, masanın etrafına dolanıp babasının yanına geldi. Babasının bardağına çay koyarak karşılık verdi.

"Babacığım lütfen.  Bak sen de göreceksin, Neriman iyileşecek "

Mesut bey Necmiye ye alaycı bir ifadeyle bakarak cevap verdi.

"Onun hamuru bu Necmiye. Ondan Bi bok olmaz. Doktora gider doktoru da delirtir o"

Fenomen Kocam (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin