Medeni

1.9K 157 206
                                    

Kahraman bakış açısı /Asya

1 saat sonra.

Babam zor durumda kalırım dese de artık burada yaşayacağımı söyleyerek onu göndermiştim. Babama göre bu ev arada sırada gelip gideceğim bir mekan olarak düşünülse de artık benim yeni yuvamdı.

Sonuçta Kaya'ya boşanıp boşanmayacağımı düşünme sürecinde ayrı bir eve çıkacağımı ve işe gireceğimi bildirmiştim...

Balkonumda oturup aşağıdaki mükemmel arabama bakarken telefonumun çalmasıyla irkildim. Kriz geçirip mezarlığa gittiğim gün telefonumu çöpe attığım için babam bana yeni bir numara ve telefon  almıştı. Numaramın yeni ve kimsede olmadığını bildiğim için arayanın kim olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Aklıma sapık anatomi hocam geldiğinde tedirgin olsam da babamın arama ihtimalini düşünerek, arayan numaraya baktım.

Sonu 1681

Bu Kaya'nın numarasıydı. Keyfim gayet yerindeydi ve şuan ne derse desin moralimi bozamazdı. Bu yüzden usulca telefonu açarak kulağıma tuttum.

"Alo"

"Alo o Asya hanım. Kendinize ayrı ev tutturmuşsunuz."

"Bir problem mi var Kaya? Bunu sana daha önce söyledim. Biliyordun."

"Asya şimdi sen iyileştin ya hani"

"Ee?"

"Ben deliriyorum! Yakında hastaneye yatarsam şaşırma. Ulan sen ne yapmaya çalışıyorsun? İçerde kimlerle takıldın, ne oldu sana?"

"Medeni ol Kaya. Evliliğimizin geleceğini değerlendirme aşamasındayız. Ayrı evlerde kalarak düşünmeye süremiz olacak."

" Ben düşünmek falan istemiyorum! Sen, sen düşünmek istiyorsan illa ayrı yerde kalacaksan, gel kocaman konak istediğin odada kal."

"Aynı şey değil Kaya."

"Aynı şey Asya. Aynı şey. Evliliği değerlendirme aşaması bilmeme ne o bize göre değil kızım. Sonuçta hala evliyiz ve senin yerin benim yanım! "

" Ne biçim sözler bu? Medeni ol lütfen. Amerikada düşünme aşamasındaki eşler hep ayrı evde kalır."

"Türkiyede de düşünme aşamasındaki insanlar baba evine giderler. Git o zaman babanla yaşa. Senin amacın düşünmek falan değil beni delirtmek. Hoşgörülü olayım diyorum, uyumlu olayım diyorum ama tepeme çıkıyorsun."

" Saçmalıyorsun Kaya. Ne zaman medeni olmayı öğrenirsen o zaman seninle tartışacağım."

" Ben geri kafalıyım tamam mı? İstemiyorum abi, hayır ya hayır! Benden uzakta, tek başına bir evde kalamazsın! Babandan adresini aldım zaten geliyorum. Hazır ol ve bekle beni. "

" Boşuna gelme Kaya. Seni binaya rezil ederim bak. Benim kafamı bozma. Zaten tamamen iyileşmedim ben. Bir deliliğim tutarsa karakolluk olursun! "

" Bak bak! Asıl sen beni delirtme. Bir tek deli olan sen değilsin Asya! "

" Kapatıyorum hadi bayy"

Telefonu kapatarak minderin üzerine fırlattım. Onunla kavga edecek gücüm yoktu. Bu yaptığı hayvanlık ona eksi bir puanı kazandırmıştı. Puan çizelgesi bu şekilde devam ederse, evliliğimiz hakkında alacağım karar belliydi...

********

Zilin çalmasıyla oturduğum koltuktan kalkarak kapıya yöneldim. Ona gelme dememe rağmen gelmiş ve sözümü dinlememişti, bu yüzden başına gelecekleri hak ediyordu.

Fenomen Kocam (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin