Mecburiyet Part 2

2.5K 174 334
                                    

"Neyi vermeyecekmişsin?" diyerek tek kaşını kaldırdı. Kollarımı birleştirip gözlerimi devirerek karşılık verdim.

" Yaşayarak görürsün."

Suratında dalga geçercesine bir ifadeyle kahkaha patlattı ve kollarını belime dolayıp beni göğsüne çekti.

"Yaşayalım güzelim. Neyi vermiyormuşsun söyle bakayım."

"Kaya bırak!" diyerek onu göğsünden itekledim. Bana daha sıkı sarıldı, ellerini sırtımda gezdiriyor,okşuyordu. Cüretkarca bel boşluğumdan kalçalarıma doğru indi ve kalçalarımı avuçladı.

"Ne yapıyorsun" diye çıkıştığımda  kalçamı kavrayıp beni çoktan havaya kaldırmış  ve dudaklarıma yapışmıştı. Düşmemek için bacaklarımı beline dolamak zorunda kaldım. Yatağa ilerleyip beni sırt üstü yatırdığında kalbim yerinden çıkacak  gibiydi. Burnuma eğilip küçük bir öpücük bıraktı ve ateş gibi bakan gözlerini gözlerimle buluşturdu.

" Bana dayanabilecek misin Asya? "

Ona dayanabilecek miydim? Bronz teni, erkeksi kokusu ve sarı sarı bakan gözleri... Boğazımda oluşan düğümden dolayı hıçkırdım. Suratımı inceleyerek  dudaklarını kıvırdı. Şuan dünyanın en aptal insanı gibi göründüğüme o kadar çok emindim ki. Utançtan tenim yanarken, beni daha fazla utandırmak istercesine sağ elini bacak arama sokup kadınlığıma dokundu.

"Napıyorsun" diye mırıldandım. Kalbim yerinden çıkacaktı. Parmaklarını kadınlığımda gezdirerek kulağıma eğildi ve fısıldadı.

"Beni istemediğini söyle gideyim."

Nefesim kesilmişti. Sanki kalbim göğüs kafesimi kırmış ve ağzıma kadar çıkmıştı. Yüreğim ağzımda çarpıyordu...

"Söyle" diye fısıldadı ve sağ koluyla sol bacağımı kavrayıp  açarak kaslı bedenini bacak arama soktu. Şuan  sertleşmiş erkekliğini  hissedebiliyordum. "Git dersen gideceğim" diye tekrarladığında. Gözlerimi yumarak dudaklarımı araladım.

"Gitme çok  istiyorum seni."

*******

Pikeyi çıplak bedenime dolayarak yataktan kalktım. Kaya yattığı yerden hoşnut bir yüz ifadesiyle sigarasını tüttürüyordu. "Sen çok adisin"diyerek kaşlarımı çattım. Küçük bir kahkaha attı ve karşılık verdi.

" Beş dakika önce kocacığım, erkeğim. Şimdi adi öyle mi? "

" Beni baştan çıkardın "diyerek başımı yere eğdim. Yattığı yerden doğruldu ve ayağa kalkarak karşıma geçti. Üzerinde sadece boxeri vardı. Çıplak göğsü ise benim ruj lekelerime bulanmıştı. Sağ eliyle çenemi tuttu ve başımı kaldırdı.

" Evet baştan çıkardım, çok da iyi yaptım. Asya biz evlendik. Neyden utanıyorsun güzelim? "

Bunu bende bilmiyordum. "Bilmiyorum" diye mırıldandım. Parmaklarını kızıl saçlarımda gezdirip başımı göğsüne yasladı.

" Utanacak bir şey yok. Bir öncekinde sarhoştuk, nasıl olduğunu ikimizde hatırlamıyorduk. Ama şimdi öyle değil. Evliyiz ve bunu ömür boyu yapacağız. Bu yüzden utanma duygunu unut."

Şuan gözlerine bakmaya bile utanıyordum. Zor da olsa "Utanmıyorum" diye mırıldandım ve tebessüm ettim. "Güzel"diyerek banyoya ilerledi. Uçağının kalkmasına iki buçuk saat kalmıştı." iki buçuk saat kalmış acele etmelisin "diye seslendim.

*******
Islak saçlarımı tararken saate bir kez daha baktım. Tam bir saat kırk dakika kalmıştı. Kaya çoktan hazırlanmış ve parfümünü sıkıyordu. Tarağı komodinin üzerine bırakarak yanına ilerledim ve sarıldım.

Fenomen Kocam (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin