Selamlar bebeklerim, çiçeklerim. Uzun süredir bölüm yazamadım. Haftada bir yeni bölüm bizim için yetersiz çünkü ben sizi her gün bölüme alıştırmıştım. İnanın bu durumda benim canımı çok sıkıyor. Bu hafta vizelerim bitti ve artık daha sık bölüm atacağım.
Bu arada son zamanlarda kötü bir olay yaşadım. Markete kontör attırmak için gitmiştim ve numaramı verirken 36 37 yaşındaki bir adam numaramı almış. Sonra beni takip etmiş ve öğrenci apartında kaldığımı görmüş. Yalnız yaşadığım için bana musallat olmaya çalıştı. Bir de İngilizce öğretmeni olduğunu söylüyor ve İngilizce konuşarak küfür ediyor. Ama merak etmeyin bunun üstesinden geldim. Kimin kızıyla uğraştığını öğrenince dili götüne kaçtı. Böyle yaşça büyük, eğitimli adamların küçük kızlarla uğraşması çok tuhaf değil mi? Ve emin olun ki bu tür insanlar çok ürpertici oluyor. Yaşadığım olayları ve konuşmaları size tek tek anlatmak yerine bunu kitaba uyarlamaya karar verdim. Bir karakter yaratacağım bu Asya'nın okuldaki hocası olacak. Benimle uğraşan insan benim okuldaki hocam falan değil yanlış anlaşılmasın. Öğretmen olduğu için bunu Asya'nın markette karşılaştığı bir karakter yapmak yerine okuldaki hocası yapmaya karar verdim. Adamı betimlerken gerek dış görünüşü olsun, gerek karakteri, ses tonu vs. Bizzat beni rahatsız eden adam şeklinde betimleyeceğim. Karşılıklı konuşmalar ve yaşanan olaylar birbirine benzeyecek. Bunu neden yaptığımı söyleyecek olursam ; yaşadığım endişeyi ve korkuyu hissetmenizi istiyorum.
Sizleri çok seviyorum ~Hazal Asmin.
*******
Kaya sinirden titreyen elleriyle beykozdaki ortak evin kapısına vurdu. Muratla burada buluşmak için sözleşmişlerdi. Anahtarını kullanmak istemiyordu, kapıyı açar açmaz sağ elindeki yumruğu Muratın ağzının üstüne geçirecekti. Kapıya yaklaşan ayak seslerini işitince stresle soludu.
Murat sarhoş bedeniyle kapının koluna tutundu ve kapıyı araladı. Kaya'nın öfkeden yangın yerine dönen gözlerini gördüğünde suratındaki gülümsemenin yerini tedirginlik almıştı. Aralanan kapının tamamen açılmasıyla Kaya beş dakikadır sıktığı yumruğunu Muratın suratına geçirdi. Bu sarısı yumrukla Muratın aşırı alkolden zor ayakta duran bedeni fayansla buluştu...
Kaya henüz öfkesini dindirememişti. Dış kapıyı kapatıp Muratın yere yapışan bedenini kaldırmak için yakalarını sıkıca tuttu ve silkeleyerek yukarı çekti. Murat suratına inen yumruğun sarsıcılığını henüz atlatamamışken Kaya'nın ellerini yakasında hissetmesiyle gözlerini araladı ve acıyla gülümsedi.
"Yüzüme söyle!"
Kaya'nın adını andırırcasına çıkan sert sesi antrede yankılanmıştı.Murat karşılık vermek için dudaklarını araladı.
"Asya'yı aldın."
"O benimdi" dedi Kaya Muratın yakalarını sallayarak. Bir türlü dinmeyen öfkesini boşaltmak için sağ elini birkez daha Muratın suratına indirdi. Murat alt dudağından çenesine doğru kan süzülürken "Seninse neden? " diye fısıldadı. Kaya ne anlatmak istediğini anlamamışçasına Muratı süzdüğünde Murat ayakta zor duran bedenini yere bıraktı ve ağlamaya başladı.
"Seninse beni neden kullandın?! "
**********
Kaya'yı sayamadığım kadar aramış fakat cevap bulamamıştım. İnsanı strese sokan bir yapısı vardı. Nasıl davranacağını, öfkelenince ne yapacağını kestiremiyordum. Yüreğim ağzıma gelmiş, aklım beynim kafamdan uçup gitmişti. Nereye gideceğimi ne yapacağımızı bilmez bir vaziyette taksiyle ilerliyor fakat nereye gideceğimizi söylemeden "İlerle abi" diyordum.
Neredeydi bu çocuk? Bir kez daha aradım ve telefonu kulağıma tuttum. Cevap yoktu. Mesaj yazma kısmına girerek klavyemi açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenomen Kocam (Düzenleniyor)
Fiksi Remajaİlk bölümde tanıtım videosu mevcuttur. ERGEN KİTABI DEĞİL. (sürükleyici) Asya, gardiyanına sevimli gözükmeye çalışan Bir mahkum gibi Kayaya yaklaşırken; Kaya, endişelerinin prangalar ile bedenini ele geçirdiğini düşünen lakin Asyayı tanıdıkça ru...