9.deo

310 18 0
                                    

9.deo
Stigli smo ispred ogromne vile, a ispred nje se nalazila prekrasna bašta puna cveća. Otvorenih usta sam se sivila ovoj lepoti, kada je ova žena došla, i pokazala mi put do ulaza. Krenula sam ka njoj, ali sam se setila kofera.
J:/Moram da se vratim po kofer/
Krenula sam nazad, ali me je uhvatila za ruku, i nasmejala se. Bila sam zacudjena zašto se smeje, ali sam ubrzo shvatila.
Al:/Bastler će to. /
Malo sam se postidela, jer sam ipak ispala malo glupa. Ali ja nisam navikla na ovakav život, uvek sam sve radila sama. Zakoračila sam preko praga prelepe vile, a unutrasnjost me je još više oduševila. Sve je izgledalo tako skupoceni, da se nisam usudila ništa pipnuti. Odvela me je do dbmnevne sobe, u koju sam ušla, i polako se raskomotila sevsi na kauč. Bio je jako mekan i prelepe bele boje. Žena je sela preko puta mene, i uputila mi prelep osmeh.
J:/Ja.. Ne znam kako da vam se zahvalim. /
Al:/Ne brini dušo. Ovde si dobrodošla, i možeš ostati koliko god budeš želela./
Osmehnula sam se, i još malo vrtela pogled po prostoriji. Onda sam začula jaku buku sa spolja, i ustala sam sa izgovorom da moram u toalet. Prišla sam prozoru sa kojeg je dopuraa buka, i napolju ugledala bazen pun momaka i devojaka, verovatno mojih godina. Gledala sam sva zbunjena, a kada sam krenula da se okrenem, skuvala sam se pravo u nečija gola prsa. Podigla sam pogled, i ugledala prelepe oči boje kestena. Izgubila sam se u njima, da nisam primetila da me on doziva sve vreme.
Xxx:/Jesi li se izgubila? /
J:/Ne, ne... Krenula sam ka toaletu. /
Xxx:/Nisam znao da je toalet kod prozora. /
Rekao je sarkasticnim tonom, ali mi je ipak uputio osmeh. Malo sam se zbunila, a onda mi se predstavio.
Xxx:/Inače, ja sam James. A sta ti radiš ovde? /

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now