72.deo

188 20 27
                                    

72.deo
Dosli smo do njihovih vrata, pa je Meghan samo uletela unutra bez kucanja. Ušle smo i mi za njom, i unutra ugledala momke kako sede na svojim krevetima. Ja sam se pozdravila sa njima, i sela na neku fotelju pored prozora.
J:/Došle ste. Sada da vas upoznamo sa našim novim cimerom/
Nasmejao se, a onda je onaj lik od malo pre progovorio.
Xx:/Ja sam Carson. /
Ma:/A ko je nova devojka? /
C:/Camila./
Rekla je slatko se nasmejavsi. Primetila sam da non stop posmatra Jacksona, koji nije ni obraćao pažnju na nas, već je bio u svom svetu gledajući ilu telefon. Onda se umešala Meghan.
M:/Zatso ne bismo igrali istina izazov? /
C:/Moze/
Rekla je Camila kao iz topa. Ja sma se nešto ne kala, ali nek ide zivot. Pristala sam.
M:/Evo ja cu početi. Carsone, istina ili izazov? /
Ca:/Ajde izazov. /
M:/Opa, hajde ovako. Moraš da poljubi neku devojku iz prostorije. /
Na to se on nasmejao, i prihvatio izazov. Ustao je, i krenuo da se približava meni i Emmi. Na moju nesreću, prišao je meni, o stavio ruku na moj obraz. Tada sam se malo odmakla.
Ja:/Izvini? /
Ca:/Hajde, to je samo izazov. /
Pogledala sam u ostale koji su uzvikivali da učinimo to, sem Jacksona, on je samo mrko gledao Carsona.
Ja:/Hajde dobro. /
Rekla sam to, na šta nam je on spojio usne. Mogu reći da je to bio jako dug poljubac. Onda se odvojio od mene, i nasmeši mi se jos jednom, a ja sam samo sela nazad na svoje mesto.
Ma:/Sad sam ja na redu. Valeri, istina ili izazov. /
Ja:/Hajde istina. /
Ma:/Zašto nam ne bi rekla da li si zaljubljena. /
Ja:/Pa..nisam./
Ma:/Ma hajde. To je nemoguce. /
Iskreno, ni sama nisam znala odgovor na ovo pitanje. Malo sam se predomisljala, pa sam ponovo progovori la.
Ja:/Dobro, mozda mi se neko svidja. Ali samo malo. /
Rekavši to, pogledala sam u Jacksona, čiji je pogled bio na meni. Gledali smo se par trenutaka, ali sam onda skrenula pogled.



To je to za ovaj deo. Ako vam se svideo, ostavite vote i komentar. Kada dodjemo do 20 vote i 20 opsirnih komentara, izlazi novi deo. Ly✌🏻

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now