51.deo

187 12 0
                                    

51.deo
Probudila sam se sva rascupana na kauču. Otvorila sma oči, i videla Meghan i Emmu na podu. Nije moguće da sam ih saterala sa kreveta. Polako sam ustala, i iskljucila laptop, koji je izgleda goreo celu noć. Dotakla sam ga, kako bih se uverila d anije vruć. Ali je ipak goreo. Polako sam ga odnela do utičnice, i stavila na punjenje. Zatim krenula ka svojoj sobi i kupatilu. Bila sam blizu sobe, kada sam iz sobe pored začula neke glasove. Prišla sam vratima i čula nekakve uzdahe. Onda sam shvatila d aje to Jamesova soba, ali bilo je prekasno. Neko je otvorio vrata, a ja sam mu upala u naručje, zato što sam se previše nagela na vrata. Jauknula sam, a zatim se odvojila od njega. Podigla sam pogled, i videla da se smeje.
Ja:/Šta?/
J:/Šta? Stojiš ispred mojih vrata, i očigledno prisluskujes. Ali ne brini, slatko je. /
Obrazi su krenuli da mi gore, ali sam spustila pogled kako se to ne bi videlo, zatim sam s e okrenula ka njegovoj sobi, i ugledala devojku u mantilu kjja sedi na krevetu.
Ja:/Aa.. Nisam želela da vas prekidam.. /
Okrenula sam se, i imala nameru da odem, ali me je uhvatio za ruku.
J:/Nije mi devojka.. /
Ja:/Okej.. /
Onda me je pustio, a ja sma nastavila ka svojoj sobi. Ušla unutra, i zatvorila vrata. Zatim se naslonila na ista, i sela na pod. Sa ormarić pored sam uzela majčinu sliku, i gledala je. Jedini i najveći ozlonac u životu je nestao. Nema je... Bez nje s eosecam prazno. Iako je prošlo toliko vremena, i da lje n emogu da se pomirim da je više nema. Polako sam ostavila sliku natrag, jer sam začula kucanje na vratima. Otvorila sam ih, i videla Meghan.
M:/Pa gde si ti? /
Ja:/Am.. U svojoj sobi? /
M:/Samo da te obavestim da večeras idemo u klub/
Ja:/Ko mi? /
M:/Pa Emma, James, Marcus, ti i ja/
Ja:/Okej/
M:/SAD bi mogle da obučem one haljine koje smo kupile. /
Ja:/Dobra ideja. /
Polako je otišla, a zatim sam ja zatvorila vrata. Otišla brzo do ormara, i krenula da tražim haljinu za veceras.

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now