77.deo

261 26 21
                                    

77.deo
Sedela sam zamišljena na stepenicama ispred hotela. Štapom sam smarala po pesku koji se nalazio ispod stepeništa. Svasta mi se vrzmalo po glavi, i nikako nisam mogla da se oslobodim glupavi misli. Niko nije posao za mnom što je savršeno, jer mi trenutno nije potrebno društvo. Glava me je ubijala, i non stop sam smišlja la način kako da saopšti Jackson sta se desilo. Tek smo stupili u vezu, i ne želim da pomisli kako sam ga prevarila ili nešto slično. Zatim sam pogledala ka nebu, jer je kiša krenula da pljusti, a i oblaci su se sakupili, i nigde nije bilo ni traga zvezdama. Oduvek sam volela kišu. Kao mala, izašla bih sa mamom i tatom napolje, i skakala po baricama, dok bi kiša padala i mokrila moju dugačku smedju kosu. Ustala sam sa stepeništa, i izašla na ulicu, okrećući se na sve strane, dok je kiša neprestano padala na mene. Tada sam čula nekoga kako me vise, a zatim je došao do mene, i odveo me unutra hotela. Naravno da je to bio Jackson..
Jac:/Šta ti je padalo napamet da tako izleti napolje, i budeš na kiši./
Ja:/Volim kišu.. /
Jac:/Mogla si se prehladiti./
Nisam ga često viđala ovako briznim prema meni.. Ali ne mogu da ga gledam u oči posle onoga što se desilo.
Ja:/Jack.. Moram nešto da ti kažem.. /
Jac:/Reci? /
Ja:/Nisam želela ovo da se desi.. /
Stao je iznenada, i uhvatio me za obraze. Na početku je imao ozbiljan izraz lica, ali se onda nasmešio, i spojio nam usne u dug poljubac.
Jac:/Šta god da je, nije bitno. Ali ako zelis, slobodno mi reci. Samo znaj da se neću naljutiti. /
Kada sam ovo čula, pao mi je kamen sa srca, ali ipak sam morala da mu kažem.
Ja:/Kada je James izašao za mnom ispred u hodniku.. Rekao je da me voli, i da će me čekati koliko god bude trebalo... A zatim, onda me je poljubio.. /
Gledala sam u njega, i nisam znala kako da protumači njegovu facu. Moglo s evideti malo besa, ali u isto vreme i tuge u njegovim očima.
Ja:/Ja mu nisam uzvratila, i rekla sam mu da je sve pogrešno, i da imam dečka. /
Onda me je zagrlio, i ja sam naslonila svoju glavu na njega.
Jac:/Nije bitno, sve dok smo zajedno/
Nasmešila sam se, i onda smo se zaputila nazad ka svojim sobama, jer je već uveliko pala noć, i bilo vreme za spavanje.



To je to za ovaj deo. Nadam se da vam se svideo. Ako jeste ostavite vote i komentar. Kada ovaj deo dodje do 20 vote i 20 opsirnih komentara, izlazi sledeći. Ly✌🏻❤️

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now