64.deo
U kolima sam non stop razmišljala o mom i Jacksonovom razgovoru. Zašto nikad ne može da bude sasvim normalan. Uvek mora sve da upropasti. Ali valjda je takav. Ubrzo sam primetila da smo stigli ispred naše škole. James je parkirao kola na parkingu, dok smo ga mi čekali ispred. Zatim smo se zaputila ka našoj razrednom, jer se kod nje prijavljujemo za ekskurziju.
R(razredna):/Deco, stigli ste. /
Obratila se svima nama koji smo bili u učionici. Ali nigde nisam mogla da vidim Jacksona. Ali ubrzo je ušao na vrata, i nonsalatno seo na mesto.
R:/Zašto kasnis? /
Jac:/Može mi se/
Svi u razredni su se na to nasmejali, dok je razredna izgledala kao da će da eksplodira. /
R:/Odmah da ste otišli do direktora. /
Jac:/Sve trcim/
Rekao je to, stavljajući slušalice u uši. Na to se razredna još više naljutila.
R:/Posle časa, ostanite na razgovoru. /
Obraćala se njemu, koji je nije ni slušao. Zatim je nastavila sa pričanje o ekskurziji, i dala nam papire da donesemo roditeljima da potpišu. Bila sam srećna zbog ove ekskurzije, a u isto vreme i ne. Ja sam ovde tek stigla, i većinu ne poznajem. Mada, verovatno cu se snaći. Posle toga, otišli smo do kabineta u kome nam se održavao prvi čas. Seli smo na svoja mesta, a ovoga puta sam ja sela sa Meghan. Ostavila sam svoje stvari na stiču, i udobno se smestila. Većinu časa smo pričale, zato što smo obavljali lekciju, koja je mnogo laka. Pa nisam toliko obraćala pažnju na nastavnika. Kada se završio, istrcala smo napolje na odmor, i po našu užinu. Bila sam jako gladna, i blago rečeno sam trpala hranu u usta. Meghan i Emma su mi se smejali, pa nisam mogla da se suzdrzim, a da im se ne pridružim. Pojele smo svoju užinu, a zatim sam ugledala dobro poznatu osobu. Prišla sam mu, i zagrlila ga.
Ja:/Hej, Samone! /
S:/Hejj! /
Ja:/U koje si odeljenje upao? /
S:/Mislim da je 4-1/
Ja:/Aaa,pa to je naše odeljenje. To je odlično! Ideš li na ekskurziju? /
S:/Zbog toga sam i došao danas, inače mi je sutra prvi dan. /
Ja:/Pa to je odlično! /
Jos malo smo pričali, pa smo se zaputila nazad ka školi, na ostale časove.To je to za ovaj deo. Izvinite sto nije izašlo dva dela, ali nisam imala toliko vremena danas. Ceo dan nisam bila kući, pa se nadam da mi ne zamerate. Kada ovaj skupi 17 vote i 29 opsirnih komentara, ide sledeći deo. Ly🖤
YOU ARE READING
Moja iluzija
RomanceDa li će uspeti da pobegne od svojih najvećih strahova? Hoće li se suočiti sa istinom koju su krili sve vreme? Šta će se desiti kada bude morala da bira? Hoće li napraviti pravi izbor, ili ipak veliku grešku. Hoće li pronaći ljubav, u osobi koja ne...