20.deo

234 15 0
                                    

20.deo
Ja:/Emma.. /
E:/Pusti me/
Ja:/Emma, izvini. Mislila sam da će tebe da poljubi./
E:/Nisi ti kriva. Ja se uvek zaljubljuje u pogrešne osobe. /
Zagrlila sam je najjače što mogu. Ovo joj je sada jako potrebno. Kada se malo smirila, sisle smo zajedno dole, a ostali su nas čudno gledali.
Ja:/Pozlilo joj je. /
J:/Jesi li dobro? /
Uputila sam mu oštar pogled, nakon čega me je zbunjeno pogledao. Vratila sam se nazad na svoje mesto, i sela.
Ja:/Hajde sada da gledamo onaj film. /
Ma:/Dobra ideja. /
Svi smo se rwsporedili po kauču, i uzeli kokice. Meghan ih je jako dobro napravila. Mnogo je bolja kuvarica od mene. Pustili smo film, i zajedno uživali u njemu. Kada se završio, svi smo polegali po kaucima, i ubrzo zaspali.
|Jutro|
Čujem alarm, i brzo ustanem. Svi su bili budni. Polako se protegnem, i odem do kuhinje po času vode. Bila sam tako umorna, ali moramo u školu. Sinoć sam zaspala jako kasno. Kada sam se napila vode, krenula sam ka svojoj sobi da se spremim. Obučem prvo što mi padne pod ruku, i obavim higijenu. Jedva osesljam kosu, zato što je bila jako zamrsena. Kada sve to obavim, sidjem nazad u dnevnu sobu.
Ja:/Jeste spremni?/
M:/Ja jesam/
J:/Mi vas čekamo već pola sata/
Prevrnem očima na njegovu izjavu, i zaputim se ka autu. Za mnom su i svi ostali.
Ja:/Napokon smo i stigli/
Brzo izadjem iz kola, i zaputim se ka učionici, zajedno sa Emmom i Meghan. Udjem unutra, i na svom mestu zatekne onu budalu od juče. Prijem mu, i istrgnem slusalice iz telefona.
Jac:/Šta radiš to?!/
Ja:/Silazi sa mesta./
Jac:/Nigde ne piše da je tvoje/
Kaže sarkasticno pokušavajući da imitira mene od juče. Tad mi je pukao film.
Ja:/Dobro. Onda cu ja šesti pored tebe./
Sklonim njegove stvari sa druge stolice, i bacim svoj ranac na sto.
Jac:/Ko ti je rekao da smeš da sednes/
Ja:/Sama sebi. Problem?/
Jac:/Da, ne želim da sedim pored tebe. /
Ja:/Pa ti se onda premesti./
Prevrne očima, i vrati slušalice u uši. Boze kako me samo nervira. U tom momentu udje nastavnica na čas.

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now