35.deo

208 14 0
                                    

35.deo
|Jutro|
Polako sam se probudila na vibriranje svog telefona. Mrzovoljno sam ustala, i videla nepoznati broj. Nakon dugog razmišljanja, odlučila sam da se javim.
Ja:/Halo? /
Xxx:/Napokon si se javila/
Ja:/Jacksone, otkud tebi moj broj? /
Jac:/Uzeo sam od neke devojke, valjda Meghan? /
Ja:/Zašto ti je dala moj broj? /
Jac:/Pa zar ne treba da radimo projekat? /
Ja:/Ovako rano? /
Jac:/Jesi ti uopšte videla koliko je sati? /
Pogledala sam na sat, i videla da je 1 popodne. Je l' moguće da sam se uspavala, i da nisam čula alarm.
Ja:/Jaoo, izvini./
Jac:/Ja te vec čekam ispred/
Ja:/Već? /
Jac:/Da, požuri. /
Ja:/Okej, brzo silazim/
Spustila sam telefon na sto, i brzo otrcala do ormara. Obukla sam neku majicu, i farmerke. Brzo sam se presvukla, i obavila higijenu. Uhvatila sam visoki rep, i istrcala iz kuće. Videla sam ga ispred kako čeka kod kola. Nosio je naočare, sa kojim je izgledao još lepše. Boze sta ja pričam?!
Ja:/Krećemo? /
Jac:/Da, hvala bogu. /
Išli smo ka njegovom stanu, i ubrzo stigli. Izašla sam iz kola, i zaputila se za njim na sprat. Ušli smo u lift, i izabrali broj sprata. Bio je na 6 spratu, pa smo imali dosta do gore. Stajala sam mirno, sve dok se lift nije jako potresao, i saplela sam se pavsi pravo na Jacksona. Uhvatio me je brzo, ali smo bili jako blizu jedno drugom. Gledala sam u njegove okeanske oči, a on se nasmešio. Tada sam se trgla, i pomerila se od njega.
Ja:/Izvini.. /
Jac:/Ma nema veze/
Lift je kasnije radio normalno. Izašli smo na šestom spratu, i došli do njegovog stana. Posao je da otkljucaj vrata, ali su bmvec bila otključano. Čudno je pogledao u kvaku, i ušao unutra. Ja sam posla za njim.
Jac:/Bella? /
Zbunjeno sam ga pogledala, kada je ispred nas stala prelepa devojka. Nasmešila mu se, i potrcala u zagrljaj.

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now