34.deo

204 13 0
                                    

34.deo
Dosla sam do njih, i odmah smo krenule kući. Bio je petak, pa sam odlučila otići i prošetati se parkom. Išla sam sama, jer su Emma i Meghan odmah želele da započnu sa projektima. Šetala sam polako, dok nije krenula da pada kiša. Odjednom je krenuo jak pljusak, i nisam imala gde otići,pa sam se sklonila ispod nastreanice od neke prodavnice. Stajala sam tamo, ali je krenula i grmljavina. Nisam imala kišobran, a telefon mi se kao za inat ugasio. Morala sam da krenem peške kući, jer nisam imala nikakvog izbora, ali sam začula sirenu iza sebe, i ugledala Jamesa. Brzo sam ušla u kola, i bila sam sva mokra.
J:/Šta radiš ovde po ovoj kiši. /
Ja:/Želela sam da se prošetam. Nije mi izgledalo kao da će biti nevreme. /
J:/Dobro je da sam naišao. /
Ja:/Hvala ti/
Vozili smo se nazad ka kući, kada sam se setila nečega.
Ja:/Zar ti ne radiš projekat sa Emmom? /
J:/Da, nego sam krenuo nešto da kupim na brzinu. /
Ja:/Aha, okej. /
Brzo smo i stigli kući. Izašao je iz kola, prišao vratima, i otvorio mi ih. Izašla sam brzo, i zahvalila mu se. Otrcala sam do sobe, zato što sam bila jako mokra, i morala sam što pre da se presvučen, i skinem sa sebe ovu mokru odeću. Otusirala sam se, i sišla do dnevne sobe, i tamo zatekla Meghan i Emmu.
Ja:/Hej/
M:/Ee/
Ja:/Jeste započele sa projektima? /
E:/Jesmo, a kada vi radite? /
Ja:/Ne pitaj me nista. On je rekao za vikend. Nismo se još ništa dogovorili. /
M:/A kako misliš da se dogovorite? /
Ja:/Jaoj da. Pa ja nemam njegov broj. /
E:/Zašto ne pokušas da ga pronađeš na instagramu? /
Ja:/Još samo mi to fali. /
M:/Ako nećeš ti, ja ću. /
Krenula je da traži, a ja sam samo prevrnuta očima. Što se mene tice, bolje i sama da radim. Ali znam da bi nastavnica primetila, i da bih dobila manju ocenu. A ja ne želim da rizikujem. Posle razgovora sa njima, otišla sam u svoju sobu, i presvukla se u mekanu pidzamu. Legla sam u krevet, i brzo zaspala.

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now