68.deo
Pustila sam neki film, koji mi je zvučao zanimljivo. Ususkala sam se u svoj krevet, i uživala. Kada se film završio, ostavila sam laptop po strani, i htela da zaspim. Ali nikako nisam mogla. Moje misli su lutale na sve strane, i nisu mi davale mira. Zašto stalno mislim o tome što je Jackson bio ovde danas. To ne treba mene da zanima. Znam da ćemo se vidjati češće, i to mi pomalo i smeta. Ali ne razumem zašto. Svim silama, pokušavala sam zaspati, jer je sutra novi dan, i trebalo bi da idemo u kupovinu namirnica koje su potrebne za ekskurziju. I napokon sam oko 3 sata zaspala.
|Jutro|
Probudila sam se vrlo odmor a. Pogledam na sat, jer znam da je čudo da budem odmor a ujutru, ali kada sam videla da je 1 sat popodne, odmah sam iskoči la iz kreveta, i utrcala u kupatilo sa odećom. Obukla se, obavila higijenu, i nikad brže sišla u dnevnu sobu. Sva sreća pa su svi bilo tamo.
M:/Hej/
Ja:/Uspavala sam se. Niko me nje probudio. /
M:/Mislila sam da ti treba sna, sa obzirom da si sinoć dugo ostala busna. /
Ja:/Šta? Kako ti znaš.. /
M:/Moji izvori. /
Ja:/Ubicu te Meghan. /
Smejale smo se malo, pa sam otišla do frižidera da tražim nešto za jelo. Odlučila sam da napravim i smuti od banane, koji previše obožavam. Izvadila sam blender, banane I mleko, i sve lepo smuckala. Na kraju sam uživala u slasnom smutiju, i jelu koje sam pripremila. Kada sam završila sa jelom, čula sam Meghan kako viče da treba da krenemo. Otišla sam da se obujem, i uzela prve patike pod ruku. Obula ih, i čekala ispred kuće da sidju. Pogledala sam u svoj telefon, da vidim ima li nešto zanimljivo na instagramu, ali sve je bilo uobičajeno. Tada su Meghan i James sišli.
J:/Pa, krećemo? /
Ja:/Ja sam spremna. /
M:/I ja/
J:/Onda ulazite u kola. /
Odmah smo ušle u kola, i zaputila se ka obližnjoj prodavnici. Iskulovali sve što nam je bilo potrebno, i kasno uveče se vratili kući. Spakovali smo sve u ranceve, pa pošto ujutru rano putujemo, morali smo ranije da legnem kako bismo se odmorili. Ovoga puta sam zaspala odmah bez problema.To je to za ovaj deo. Nadam se da vam se svideo. Ako jeste ostavite vote i komentar, sledeći ide tek kad ovaj dodje do 20 vote i 20 opsirnih komentara. Ly🖤
YOU ARE READING
Moja iluzija
RomanceDa li će uspeti da pobegne od svojih najvećih strahova? Hoće li se suočiti sa istinom koju su krili sve vreme? Šta će se desiti kada bude morala da bira? Hoće li napraviti pravi izbor, ili ipak veliku grešku. Hoće li pronaći ljubav, u osobi koja ne...