46.deo

186 13 0
                                    

46.deo
Stajala sam nepomično na vratima prodavnice, kada mi je prišla Meghan, i čudno me pogledala.
M:/Šta ovo bi? /
Ja:/.. Ma.. Nista. /
E:/Devojke, našla sam prelepe haljine. /
Ja:/Emma je u pravu. Hajde da kupujemo. /
Nabacila sam osmeh na lice, iako sam u dubini duše imala strepnju u vezi Jacksona. Ne sme da sazna, to ne može biti dobro. Ostatak dana, nisam razmišljala o tome, već sam sa Emmom i Meghan uživala u kupovini. Kupile smo prelepe haljine bas po našem ukusu, i vratile se kod nas kući. Emma će prespava ti kod nas, pa smo našle savršen film za gledanje.
E:/Ovaj film je predobar/
M:/Da, odličan je. /
Ja:/Šteta što nema drugog dela sa prevodom. /
E:/Da.. /
Ja:/Jeste li za kokice? /
M:/Daa/
Ja:/Dobro, onda cu ja da napravim/
E:/Pa da opet izgori kuhinja. /
Ja:/Emmaa. Neće ne brini. /
Nasmešila sam se, i otišla u kuhinju kako bih iskokala kokice. Ovog puta sam uspela, ali pre nego što sam došla do Meghan i Emme sjucala sam se u nekoga, i prosula sve kokice na pod. Odmah sam se sagela da ih pokupim.
J:/Daj, pomoći ću ti. /
Ja:/Ma ne treba. /
Sve sam ih pokupila, a zatim prošla pored Jamesa, i ususkala se nazad u krevet pored Emme i Meghan. Kada se film završio, i kada su nam zalihe kokica nestale, odlučile smo da spavamo, jer ipak sutra imamo nastavu. Spavale smo u dnevnoj sobi, sve zajedno.
|Jutro|
M:/Budjenje! /
Začula sam ogromnu buku iz kuhinje. Podigla sam glavu, i videla Meghan sa serpom kako lupa u nju, i dere se.
M:/Ajde, ajde! /
Ja:/Meghan! /
E:/Boze dragi, pa sta to radiš. /
M:/Niste htele da se probudite, nisam znala kako drugačije da vas probudim. /
Ja:/Dobro, sad možeš da prekines, ustale smo. /
Ostavila je šerpu sa strane, a mi smo otišle da se presvucemo u svoje sobe. Našla sam neku laganu kombinaciju, navukla patike, i izals napolje gde su me njih dve čekale.

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now