12.deo

287 19 1
                                    


12.deo
Uživala sam sa Meghan suncajuci se na lezaljkama. Ubrzo su se svi razišli, a mi smo ostali zadnji. Nisam ulazila u bazen, pa sam sada odlučila malo da se bucnem. Skinula sam mantil sa sebe, i prišla polako bazenu. Krenula sam malo po malo da se kvasim, ali onda me je neko gurnuo u bazen, a zatim skočio za mnom. Zaronila sam u dubinu, i brzo isplivala na površinu. Sklonila sam svoju mokru kosu sa lica, i onda shvatila da se nalazim oreblizu Jamesi. Mogla sam da osetim njegov dah na mojim usnama, pa sam samo sklonila pogled ka vodi, i odmakla se.
Ja:/Da li si ti normalan. Prepao si me/
J:/Malo da se opustis/
J:/Pa uspeo si u tome./
Ostala sam još malo u bazenu, a onda sam se zaputika ka svojoj sobi kako bih se okupala, i presvukla. Nmestila sam penusavu kupku, i lagano ušla u nju. Opustila sam se, i pustila svoju omiljenu pesmu. Ovo je tako dobro, prosto uživam. Posle duge kupke, obukla sam se, i sišla dole na večeru. Svi su već sedeli za stolom, i čekali me. Sela sam pored Meghan, a zatim smo svi krenuli da jedemo.
Al:/I dušo, kako ti se čini ovde/
Upitala me je žena, sa velikim osmehom na licu.
Ja:/Savršeno je. Hvala vam još jednom na tome što ste me primili. /
M:/A Valeri se čini jako dobra. Tako sam uzbuđena, jer napokon imam sestru. /
Slatko se nasmejala, i ja sam joj uzvratila osmeh. Zatim sam skrenula pogled na Jamesa koji nije ništa progovara čitavo vreme. Malo sam se zagledala, a on je zatim skrenuo pogled. Naši pogledi su se susreli, pa sam se malo postidela, i vratila se jelu.

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now