23.deo

230 15 0
                                    

23.deo
Napolju je bilo jako sunčano, pa smo odlučile da odemo do bazena. Ušla sam u svoju sobu, i krenula da tražim kupaći. Kada sma ga našla, otišla sam do kupatila, i presvukla se. Zatim sam čula zvonjavu telefona, i javila sam se.
M:/Hajde, hoćeš li? /
Ja:/Evo, evo. Idem/
Brzo izadjem iz kupatila, i ogrnem veliki i pufnasti mantil. Sidjem niz stepenice, i iza kuće zateknem Emmu, Meghan, Marcusa i Jamesa.
Ja:/Nisam znala da će i oni da nam se pridruže. /
Dosla sam do ležaljke, i skinula mantil sa sebe. Prisla sam vodi, i krenula polako da kvasim svoje noge. Pre nego što sam uspela da se odupre, neko me je gurnuo pravo u bazen. Upala sam unutra, i brzo isplivala na površinu. Sklonila sam mokri kosu sa lica, i pogledala u pravcu ležaljki. Pa naravno, James me je gurnuo.
Ja:/Da li si ti normalan? /
J:/Ovako ne bi tri dana ušla. /
Ja:/Mogla sam da se udavim/
J:/Ne parinoisi. Sve je uredu./
Ja:/Jaoj, samo čekaj. /
Krenula sam da ga prskam rukama, a on je uzvraća. Pridružili su nam se i ostali, i sve oko nas je bilo mokro, uključujući i ležaljke. Uživali smo zajedno, i bilo nam je jako zabavno. Ubrzo smo i izašli iz vode, zato što je bilo hladno. Emma i Marcus su otišli kući, a ja sam se popela u svoju sobu, zato što sam bila mrtva umorna. Samo sam želela da se istuširam, i uskocim u krevet,jer je danas bio jako naporan dan. Od umora sam brzo i zaspala.
|Jutro|
Probudio me je zvuk alarma, koji je označavao vreme za školu. Ustala sam i otišla do kupatila. Obukla se i obavila higijenu, a zatim sišla dole u kuhinju. Za divno čudo, nije bilo nikoga. Pogledala sma napolje, i idalje nigde žive duše. Otišla sam do Meghanine sobe, i videla je kako leži i spava. Prisla sam joj, i prodrala se.
Ja:/Meghan, škola! /
M:/Šta pričaš ti/
Sanjivo mi je odgovorila, a ja sam je zbunjeno pogledala.
M:/Danas je subota, jesi li ti poludela/
Tada sam pogledala na svoj telefon, i videla datum. Kako sam mogla da zaboravim da je subota. Udarila sam se rukom po celu, i glasno se smejala.
Ja:/Izvini, zaboravila sam. /
Zatim sam izašla iz njene sobe, i krenula u šetnju. Ionako nemam sta pametnije da radim.

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now