40.deo

206 14 0
                                    

40.deo
Sisle smo u dnevnu sobu, kako bi smo se uverile da nema nikoga. James i Marcus su već trebali da odu, kako nas ne bi videli u haljinama. Proverili smo celu kuću, za svaki slučaj, ali ih nigde nije bilo. To znači da su otišli. Otišle smo do sobe, i krenule da se spremamo.
|Sat vremena kasnije|
Prošlo je već sat vremena, i mi smo pri kraju. Obukla sam se, nasminkala i napravila frizuru. Samo smo čekale Meghan da završi sa sminko. Svaki put kad bi se nasminkala, nešto bi falilo, i onda bi išla opet ispočetka. Napokon je našla ono što joj odgovara, i mogle smo da krenemo. Stavile smo maske, i izašle iz kuće. Zaključala smo vrata, i pozvale taksi. Rekle smo mu adresu, i ubrzo smo stigli. Polako smo ušli u salu u kojoj se odigrava la svečanost. Sve je bilo savršeno ukrašen, sa puno detalja koji su docarali ovu prelepu noć. Otisle smo do šanka, i pričale. Naučile smo piće, i uživale u muzici. Do polovine večeri, puštala se brza muzika, ali je došlo vreme za spori ples. Svi su stali sa strane, i pošto nismo znali ko je ispod maske, morali smo da biramo partnera nasumično. Meghan i Emma su već našle partnere, dok sam ja sama stajala u ćošku prostorije. Možete da zamislite šta mi je bilo u glavi. Samo da me niko ne pita za ples, i biće savršeno. Iz misli me je trgao dubok muški glas. Od glasne muzike nisam mogla da prepoznam čiji je. Upitao me je pitanje kojeg sam se najviše bojala.
Xxx:/Da li je mlada dama za ples?/
Nabacio je smekerski osmeh, i ja sam morala da se nasmejem. Svi su već uveliko plesali, i morala sam da pristane. Stavila sam svoju ruku u njegovu, i krenuli smo ka podijumu. Polako smo stali na sredinu sale, i krenuli sa plesanjem. Uhvatio me je oko struka, dok sam ja svoje ruke stavila oko njegovog vrata. Ovo je možda čak i zanimljivo. Ne znam ko se nalazi iza maske, a zabavljamo se.

Moja iluzijaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang