14.deo

278 18 0
                                    

14.deo
Ja:/Pa vi ste zajedno. /
M:/Da, jesmo. /
Ja:/Bas ste sladak par. /
M:/Hvala ti/
Posle nekog vremena, momci su otišli do Jamesove sobe, a mi smo pustile neki romantičan film. Pripremile smo kokice, sokove i ostale grickalice. Pokrile smo se jorganima, i bilo je savršeno. Uživale smo u zajedničkom društvu, a meni se Emma i Meghan čine jako gotivno. Mnogo sam ih zavolela za ovako kratko vreme. Kada se film završio, legle smo da spavamo. Bile smo jako umorne, pa smo rešile da spavamo u dnevnoj sobi, kako ne bismo spremale sobe. Ubrzo smo i zaspale.
/3 am/
Probudila sam se, da bih otišla do toaleta. Polako sam se iskrala, kako ne bih probudila Meghan i Emmu. O ula sam papuče, i krenula ka spratu. Brzo sam se popela uz stepenice, i krenula ka kraju hodnika, gde se nalazilo kupatilo. Ušla sam unutra, i ubrzo završila. Kada sam krenula da izlazim iz toaleta, James je izlazio iz svoje sobe. Uputila sam mu širok osmeh, i on mi ga je uzvratio.
J:/Sta radis budna u ovo doba/
Ja:/Nisam znala da ne smem do toaleta/
Nasmejao se na to, a takodje i ja. Krenula sam nazad u krevet, ali me je uhvatio za ruku.
J:/Laku noć/
Ja:/I tebi/
Nisam znala šta se ovo upravo desilo, ali kroz mene su prošli zmarci. Prestala sam da mislim o tome, i napokon se vratila na spavanje. Sutra je prvi dan škole, i moram biti odmorna.

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now