27.deo

217 13 0
                                    

27.deo
Brzo sam stigla kući, i tek tad se setila da pogledam na sat. Bilo je 5 popodne. Jel moguće da sam se toliko dugo zadržala sa onom budalom? Brzo sam se popela do svoje sobe, zato što nisam želela nikoga da vidim. Ušla sam brzo unutra, i otišla u kupatilo, a zatim se zaključala. Nalegla sam na vrata, i sela na pod. Zašto sam ja mislila da on može da se promeni. On je običan Bad boy i zenskaros. Ne želim više da ga vidim, a kamoli da razgovaram sa njim. Tada sam začula glasno kucanje na vratima. Brzo sam ustala i otvorila vrata. Ispred njih se nalazila Meghan.
M:/Gde si ti ceo dan? /
Ja:/Bila sam u parku. /
M:/Šta ši radila toliko dugo u parku. /
Sumnjicavo me je gledala, a ja sam počela da se smejem.
Ja:/Šta me gledaš, kao da sam ubila nekoga/
M:/Samo želim da se uverim da ne lažeš. Iako znam da lažeš. /
Obe smo krenule da se smejemo, i rekla sam joj da sam videla Jacksona. Samo što sam i ostavila ceo razgovor sa njim, i šta mi je rekao da će uraditi ako ga opet udarim. Ipak nisam želela da ona zna za to. Odlučile smo da gledamo neki film, jer ipak je subota, i nemamo šta da radimo. Tako smo ubrzo i zaspale, sa laptopom na nama.
|Ponedeljak|
Juče se nije desilo ništa zanimljivo. Većinom sam pre spavala ceo dan, jer sam u subotu ustala rano. Ali sada smo stigli u školu, i prvi čas imamo likovno. Ja mrzim da crtam, ali šta ću. Došli smo malo ranije, jer su Meghan i Emma morale nešto da predaju nastavnici srpskog. Sama sam se popela na sprat u učionicu. Otvorila sam vrata, i krenula ka klupi, gde inače sedim. Ali kada sam pogledala u tom pravcu, videla sam Jacksona i neku devojku u groznom trenutku. Ljubili su se, a ja sam se samo okrenula. Znaci u mojoj klupi, na mom mestu. Očigledno nisu imali nameru da se pomere, pa sam im prišla.

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now