47.deo
M:/Napokon si sišla. /
Ja:/Pa nisam mogla brže. /
E:/Ajde, ajde. Nemojte se raspravljati, zakasnicemo. /
Krenule smo autobusom do škole. Sacekale smo ga na stanici, i ušle unutra. Emma I Meghan su sele jedna pored druge, dok sam ja sela sama u zadnjem redu. Gledala sam nesto na telefonu, kada je pored mene neko seo. Podigla sam pogled kako bih videla ko je to, i spustila ga. Ali sam onda primetila da je to Jackson, i opet podigla glavu.
Jac:/Hej/
Ćutala sam, pravila sam se da ga ne čujem, i jednostavno ignorisala. Ali on je bio uporan, i nastavio da me doziva.
Ja:/Šta je? /
Jac:/Znam/
Ja:/Šta znaš? /
Pravila sam se malo glupa, jer želim a vidim da li je stvarno shvatio.
Jac:/Znam da si ti misteriozna devojka od one večeri. /
Ja:/Kakva misteriozna devojka? /
Jac:/Valeri, ne pravi se glupa. Znam da si to ti. Prepoznao sam te. /
Ja:/Okej, i šta sad. /
Jac:/Nista/
Ja:/Kako nista? /
Jac:/Pa lepo. Ništa. To je bio samo jedan poljubac. /
Ove reči su me presekle. Za njega je to bio samo jedan poljubac.. Kako je tako bezdusan. Ustala sam sa mesta, i sišla na prvoj stanici. Meghan me je odmah nazvala, ali nisam se javljala. Danas neću ići u školu. Treba mi malo da se priberem. Kako moze biti onakav, mada. Da sam znala da je to on, verovatno se ono ne bi ni desilo. On je samo bezdusni kreten, koji tako iskoristava devojke. Ne zanima me vise. Ne razumem zašto me uopšte i dotiču njegove reči. Totalno je ne bitan. Sela sam na klupi u, i iz ranca izvukla knjigu koju stalno čitam kada sam nervozna. Uvek me smire prelepi citati iz nje. Volim da čitam. To me opušta, i daje mi moć da sama zamišljam stvari koje se dešavaju u knjizi. Daju mi potpunu slobodu uma, i masti na volju. Uživala sam u pesmi slavuja, koji su se nalazili na granama prelepih drveća na kojima su cvetovi već krenuli da rastu. Proleće je prelepo. Jedno mi je od omiljenih godišnjih doba. Kao mala, sa majkom bih uvek dolazila u parkic, i slušala umirujuće zvuke ptica, dok bi mi ona čitala bajke. Nedostaju mi ta vremena, vremena kada sam bila bezbrižno dete, sa oba roditelja. Prava srećna porodica...
YOU ARE READING
Moja iluzija
RomanceDa li će uspeti da pobegne od svojih najvećih strahova? Hoće li se suočiti sa istinom koju su krili sve vreme? Šta će se desiti kada bude morala da bira? Hoće li napraviti pravi izbor, ili ipak veliku grešku. Hoće li pronaći ljubav, u osobi koja ne...