55.deo

228 19 18
                                    

55.deo
|Jackson POV|
Zašto sam ovo uradio. Zašto sam je dođavola poljubio, kad ne osećam ništa prema njoj, i kad znam da nije kao i sve ostale. Ali to me izluđuje, izluđuje me to sto je drugačija, i što je posebna. Nije kao sve ostale devojke, koje bi odmah pale na mene. Ne znam sta osećam, ali jedino što znam jeste da ne smem da se zaljubim. Ne smem da imam osećanja, i da ostanem povređen ponovo, to bi me ubilo. Jednostavno ne smete da se zblizavate sa ljudima. Oni nemaju osećanja. Šetam praznim ulicama ovog malog grada, i razgleda unaokolo. Sve dok nisam došao do jednog ćoška, gde sam video nju. Njena smedja duga kosa leprsala je zrakom, dok ju je vetar nosio. Bila je tužna, šetala je sama po mraku onako obučena, neko je mogao da je povredi. Išao sam polako iza nje, ne davajuci joj do znanja da je pratim. Samo želim da budem siguran da će bezbedno doći kući, i da neće ostati povređena. Ali šta ja to pričam. Samim tim što sam je poljubio, povredio sam je. Ko zna sta sada misli o meni, ali moram to da radim. Moram da teram ljude od sebe, jer se ona previše približila mom srcu. Previše se umešala i moj život koji nimalo nije lak. Iz razmišljanja me je trgnuo zvuk sirene, i svetla koja su se nalazila na njenoj crnoj haljini. Brzo sam stao ispred nje, i automobila da bi se čovek zaustavio, dok je ona nepomično stajala na sred ceste. Stao je, sva sreća. Okrenuo sam se ka njoj, koja je bila sva uplakana. Prišao sam, i zagrlio je.
|Valeri POV|
Odjednom sam ispred sebe ugledala automobil, i svetla koja su svetlu ala po mojoj crnoj uskoj haljini. Zaledila sam se, i mislila da sam gotova, pre nego što je neko iskočio ispred automobila i zaustavio ih. Suze su same krenule da naviru niz moje bledo lice, dok nisam videla osobu koja mi je upravo spasila život. To je bio on. Njegove savršene crte lica, našle su se predamnom, i o da me je svojim čvrstim rukama obgrlio polako. Trebalo mi je ovo. Trebao mi je topao zagrljaj, ma od koga bio. Trebao mi je neko da me uteši sada, kada mi je to najpotrebnije.
↴͏͏
↴͏͏
↴͏͏
Novi deo je izašao. Nadam se da vam se svidja. Ako da, obavezno ostavite vote i komentar, hajde da probamo da na ovom delu dodjemo do bar 10 opsirnih komentara, i 5 vote. Ly🖤✌🏻

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now