52.deo

214 12 0
                                    

52.deo
Preturqla sam po ormaru tražeći prelepu crnu usku haljinu. Pretraži la sam svaki kutak, ali nigde je nisam našla. Okrenula sam se po sobi, i ugledala kesu u šoku sobe. Prišla sam joj, i provirila unutra. Ugledala sam istu tu haljinu koju sam vec pola sata tražila po ormaru. Lupila sam s epo glavi, jer sam zaboravila da je uopšte nisam ni posoremila u ormar. Skinula sam farmerke, i duks. Zatim navukla haljinu na sebe, i zakopcala se. Prišla ogledalu, i okretala se na sve strane. Odlično mi stoji, kao da je sasivena samo za mene. Prišla sam odeljku za moju šminku, i potražila odgovarajući karmin i senku. Zatim sam dohvatila četkicu, i počela da se šminkam. Kada sam završila pogledala sam na sat, i videla da imam samo još pola sata pre kretanja. Krenula sam do dnevne sobe, kako bih našla Meghan, da bi mi dala peglu da uvijem lokne. Na putu do tamo sam naišla na Jamesa.
J:/Vau! Izgledaš prelepo. /
Ja:/Hvala.. /
Rekla sam stidljivo, nastavljajuci da hodam. Ubrzo sam naišla i na Meghan, koja mi je odmah dala peglu, sa uslovom da mi ona napravi frizuru. Sela sam na neku stolicu, i počela je da mi uvija lokne.
|10 minuta kasnije|
M:/Tako, gotova si. /
Prišla sam ogledalu, i pogledala se. Meghan stvarno lepo uvija lokne. Odlično mi stoje.
Ja:/Vau, hvala ti. Prelepe su. /
M:/E, sad samo da se nasminkam i to je to. /
Ja:/Ajde ja cu te nasminkati. /
M:/Okej, hvala/
Uzela sam njenu šminku, i krenula da je šminkam. Kada san završila dala sam joj ogledalo kako bi se pogledala. Njena faca je već sve rekla.
Ja:/Drago mi je da ti se svidja. /
M:/Svidja? Prelepo je! /
Ja:/Haha, hvala. Hajde sad da krenemo. /
Otišle smo do svojih soba, i obule štikle. Zatim smo sisle dole, gde su nas čekali svi ostali.
Ma:/Spremne da krenemo? /
M:/Jesmo. /
Ušli smo svi u kola, i zatim se uputili ka klubu.

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now