75.deo
Probudila sam se ujutru u svom krevetu, i kada sam se setila jučerašnjeg dana, odmah mi se osmeh ocrtao na licu. Da li je moguće da je sve ovo istina, a ne samo san? Pogledala sam okolo, i videla da nema nikoga u sobi. Pogledala sma na telefon, i videla da je već 9 sati, što znači da je doručak počeo pre pola sata, i da traje još samo 15 minuta. Brzo sam se obukla, obula patike, i zaključala sobu, zatim sam trčeći silazila niz stepenice, jer se bojim lifta, i hvala bogu pa sam stigla na vreme. Ušla sam u salu u kojoj se jede, i pogledala okolo, kako bih uočila svoje prijatelje. Videla sam ih za jednim od stolova, i pridružila im se. Ali nešto što sam uočila me je preseklo. Camila je sedela odmah pored Jacksona, i vidno mu se udvarala. Nije pokušavala čak to ni da sakrije. Pokušala sam normalno da se pozdravim i sednem za što.
Ja:/Cao/
M:/A, stigla si. /
Ja:/Što me niste budili? /
E:/Sinoć si se kasno vratila, pa nismo htele da te budimo. /
Ja:/Okej, ali mogla sam zakasnili na doručak. /
J:/Zar nije otišla Camila da te probudi, ona se ponudila. /
Podigla sam pogled ka njoj, dok se ona samo smestila. Ali sigurna sam da joj je to taktički potez, kako bi me odvojila od društva, a pogotovo Jacksona. Namrsrila sam se, i čekala njen odgovor.
C:/Ja sam išla, ali ona nije htela da se probudi./
Ja:/Ma jeste. Nisam luda da te ne čujem, i još da nastavim da spavam. /
Prevrnula je samo očima, a ja sam pokušavala da ne puknem. Onda sam se smirila, i nastavila sa jelom. Kada se doručak završio, imali smo malo slobodnog vremena, pa smo svi otišli u našu sobu. Smestili smo se na pod, i odlučili da igramo neku igru u parovima.
M:/Hajde, neka svako izabere para./
Tada je Camila kao iz topa, uhvatila Jacksona za ruku, i prodrala se.
C:/Ja sam sa Jacksonom! /
Pogledala sam u njega, koji me je samo ne dužno pogledao, i slegao ramenima. Onda sam se ja naljutila, i progovorila.
Ja:/Ja sam sa Carsonom! /
Svi su me u čudu pogledali, ali ja sam se samo nasmejala. Mogu I ja da uzvratim, ha.
Kada smo svi našli parove, krenuli smo sa igranjem.To je to od ovog dela. Izvinjavam se sto ih nije bilo proteklih dana, ali nisam imala interneta, jer nisam kod kuće. Ako vam se deo svideo, ostavite vote i opširan komentar. Kada dodjemo do 20 vote i 20 opsirnih komentara na ovom delu, izlazi sledeći.
KAMU SEDANG MEMBACA
Moja iluzija
RomansaDa li će uspeti da pobegne od svojih najvećih strahova? Hoće li se suočiti sa istinom koju su krili sve vreme? Šta će se desiti kada bude morala da bira? Hoće li napraviti pravi izbor, ili ipak veliku grešku. Hoće li pronaći ljubav, u osobi koja ne...