16.deo

255 16 0
                                    

16.deo
Polako smo išle ka učionici, koja se nalazila na drugom spratu. Usput smo pričale o ekskurziji koja se bliži, pa nisam bila bas usredsredjena na put ispred sebe. Pre nego što sam se okrenula, sudaeila sam se sa nekim, i ispustila svoj telefon na pod. Uspanicila sam se, pa sam lupila šamarcinu dečku koji se našao ispred mene. Krenula sam da vičem, jer mi je jedina misao u glavi bio moj telefon, koji je pao pravo na ekran.
Ja:Jesi li ti normalan?! Pa da li uopšte gledaš kuda ideš?!
Xxx:/Ja?Ti si ta koja se skucala u mene./
Ja:/Bolje se smiri dečko!/
Krenuo je da mi se približava, i usput sam se ja odmicala ka zidu. Stavio je svoju ruku na ormarić, kada sam se skroz zabila do njega. U očima sam mogla da mu prepoznam bes.
Xxx:/Znaš li ti ko sam ja uopšte?/
Ja:/Ne, i ne zanima me!/
Xxx:/Tako sam i mislio. Ubuduće, prvo se raspitaj pre nego što kreneš da napadas nekoga./
On se okrenuo i otišao, a ja sam nepomično stajala kod ormarića. Šta je ovo bilo? Kako se ponaša on ovako. Svi su bili oko mene, i čudno me gledali. Prišla sam Meghan i Emmi.
M:/Šta ovo bi devojko/
E:/Prvi dan, a odmah si se pokacila sa najgorim momkom u školi./
Ja:/Prema njegovom ponašanju, mogla sam i da pretpostavim. Zašto se ovako ponaša?/
M:/Bolje se ne kači sa njim. Bezobrazan je, a i veliki zenskaros./
Ja:/Ko bi još hteo da bude sa njim/
E:/Sve/
Prevrnula sam očima, i ušla u učionicu. Pošto su Emma i Meghan sele zajedno, ja sam sels u klupu iza njih sama. Mirno sam sedela, sve dok na vrata nije ušao isti onaj lik od malo pre. Još je sa nama u odeljenju. Blago meni. Skrenula sam pogled ka zidu, ali sam čula da me neko doziva.
Xxx:/To je moje mesto/
Ja:/Izvini?/
Xxx:/Čuješ li ti. To je moje mesto/
Rekao je to malo jačim tonom, na šta mi je pukao film, ustala sam i prodala se.
Ja:/Nigde ne piše da je tvoje vlasništvo./
U tom momentu je ušla profesorka, i videla mene kako se deren na njega.
Pr:/Deco, sta se ovde dešava?/
Ja:/Ovaj ovde, ne želi da me pusti na miri, i ode od mene./
Xxx:/Ona je sela na moje mesto./
Pr:/Jacksone, ne pravi scenu, već sedi na neko drugo mesto./
Jac:/Nema šanse./
Izjurio je napolje, lupivsi glasno vratima. Da li on ima neki poremećaj?

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now