10.deo

308 18 0
                                    

10.deo
Taman sam krenula nešto da izgovorim, ali me je u tome prekinuo glas žene, od malo pre. Dovikivala je moje ime, i čudno me pogledala.
Al:/Valeri, dušo. Pomislila sam da si se izgubila. /
Ja:/Ne, ne.. Nisam/
Al:/Vidim da si upoznala mog sina/
Sina? Ona ima sina. Da li to znači.. Da ću ja živeti ovde sa njima.
J:/Znaci Valeri, lepo ime/
Rekao je to smekerski, a onda je okrenuo glavu ka prozoru. Pogledao je ka bazenu, a onda me je čelu odmerio.
J:/Hoćeš i ti da nam se pridružis? /
Ja:/Nisam ponela kupaći, pa ne bih mogla... /
Al:/Imam ja jedan, pozajmicu ti ga/
Osmehnula mi se, a zatim je otišla po taj kupaći. Ostala sam sama sa Jamesom, i osećala sam se malo čudno. Ovo je prvi put da sa nekim pričam normalno, a da me on ne vredja.
Posle par trenutaka, Alexia se pojavila sa prelepim crnim kupacem u rukama, pružila mi ga je, a ja sam joj uzvratila osmehom.
Ja:/Prekrasan je/
Al:/Sada je tvoj/
Krenula sam niz hodnik, ali sam se onda setila da ne znam gde je moja soba, polako sam se vratila, i zbunjeno ih pogledala.
J:/Evo, ja ću ti pokazati sobu. /
Rekao je to, i krenuo ka stepenicama. Pratila sam ga, i ubrzo smo stigli do vrata, koja je polako otvorio. Ušla sam unutra, i malo je reći da sam bila oduševljena. Ovo je ličilo na neki apartman, koji je bio mnogo veći odmoje stare sobe. Ušla sam unutra polako, i okrenula se po celoj sobi. Na sredini se nalazio veliki bračni krevet, a sa strane beli ormar. U ćošku su stajala vrata, iza kojih se nalazilo kupatilo, a takodje sam imala i prelepi balkon, koji je imao savršen pogled na ostatak ulice. Brzo sam prišla krevetu bacila se na njega. Bio je tako mekan, a ja sam uživala.

Moja iluzijaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora