19.deo

240 16 0
                                    

19.deo
Ja:/Ajde, istina. /
J:/Da li imala dečka? /
Ja:/Preskočicu pitanje. /
M:/Ajde, nema preskakanja./
J:/Moras da odgovoriš, inače ide izazov. /
Ja:/Dobro.. Nisam imala dečka. Jeste srećni? /
E:/Dobro, dobro. Sad ti pitaš. /
Ja:/Da vidimo... Emma? /
E:/Istina. /
Ja:/Da li ti se neko svidja? /
U trenutku je pocrvenela cela. Skrenula je pogled, a zatim se nasmešila.
E:/Da.. /
M:/Opaa, da čujemo koo/
Ja:/Da, reci nam/
Ushiceno smo skakale oko nje, dok nas je ona samo postidjeno gledala. Primetila sam da joj pogled s vremena na vreme luta ka Jamesu. Šta?!
Ja:/Čekaj, čekaj. Mislim da znam. /
Pogledala me je uzbezumljeno na šta sam se ja nasmejala.
Ja:/Ako ne želiš, neću reći na glas, ali mi kasnije moraš reci,jesam li u pravu. /
E:/Dobro, dobro. Sad ja. James...Istina ili izazov? /
J:/Ajde, ja ću izazov. /
E/... /
Ja:/Ajde ako ne želiš ti, ja ću mu ga dati. /
Namignula sam joj, dok mi je ona uzvratila osmehom. Sad samo da smislim sta cu da mu dam.
Ja:/Moraš da poljubis neku osobu u prostoriji./
Ovo sam rekla, jer sam shvatila da se on ustvari svidja Emmi, pa sam želela da je poljubi. Meghan mu je sestra, a mene sigurno ne bi poljubio. Ali me je njegov čin totalno uspanicio, i iznenadio. Napravio je par koraka bliže meni, i uhvatio me je za struk. Prišao mi je bliže, a naše usne su bile na samo milimetar razdaljine. Pre nego što sam mogla da reagujem, spojio je naše usne u dug poljubac. Nisam mogla da ga odgurnem od sebe, jer je bio vidno jači. Ali o da smo se odvojili. Pogledala sam oko sebe, i videla da Emme nema na mestu. Brzo sam se pribrala, i lupila šamar Jamesu, a zatim uputila upitan pogled Meghan.
M:/Otišla je u toalet. /
Brzo sam potrcala ka spratu, i popela se uz stepenice, ali me je nečija ruka zaustavila.
J:/Čemu ono? /
Ja:/Moronu! /
J:/Šta, nije ti se svidelo? /
Ja:/Kako si samo pokvaren, kako si mogao to da učiniš. Pored onako lepe devojke da poljubis mene?!
J:/Ti si jos lepša. /
Zbunjeno sam ga pogledala, ali sam osetila da su obrazi krenuli da mi gore. Videla sam smešak na njegovom licu.
J:/Pa ti si se to postidela. /
Ja:/Pusti me. /
Nastavila sam da hodam ka kupatilu, i ušla unutra bez kucanja.

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now