49.deo

189 13 0
                                    

49.deo
Posle par minuta, odlučile smo da krenemo nazad kući. Ušle smo u kola, i Meghan nas je brzo odvezla do kuće. Prvo smo ostavile Emmu, a zatim otišle nazad do vile.
M:/Stigle smo/
Ja:/Napokon/
M:/Hoćeš malo do bazena? /
Ja:/Može, ionako je dosta vrućina. /
M:/Odoh onda da se spremim/
Ja:/Okej/
Otišla sam do svoje sobe, i krenula da pretura po ormaru. Trazila sam svoj novi kupaći koji mi savršeno stoji. Ubrzo sam ga i našla, i otišla u toalet koji je u sklopu moje sobe da se presvučem. Pre toga sam se istusirala, a zatim osusila kosu. Kada sam sve završila, polako sam sišla u dnevnu sobu, i izašla kroz zadnja vrata. Približila sam se lezaljkama, gde sam ugledala Meghan kako leži, i maze kremu za sunčanje.
Ja:/Hej/
M:/E, došla si/
Ja:/Aha/
Sela sam pored nje na ležaljku, i izmazala se kremom. Kada smo to završile, odlučile smo da udje mo u vodu. Polako sam se kvasila, i jedva ušla. Voda i nije bila tako topla, pa sam odmah krenula da plivam, kako se ne bih smrzla.
M:/Uu,voda je malo hladnjikava. /
Ja:/Aha, valjda cu se utopliti. /
M:/Hoćeš posle da idemo do Emme? /
Ja:/Moze/
Kupale smo se još jedno sat vremena, pa kada je postalo hladnije, izašle smo iz vode, i otišle da se presvucemo. Onda smo odlučile da idemo kod Emme, i sele u Meghan-ina kola. Za tren oka smo se našli pored velike kuće, lepo doterane. Ovaj kraj je bio mnogo lep. Izašle smo iz kola, a zatim nam je prišla Emma. Pozdravili smo se, a zatim ušle u njenu kuću. Otisle smo do njene sobe, dok je ona krenula po grickalice. Soba joj je bila jako lepo uređena i velika. Imala je prelepu terasu koja je bila otvorena, prišla sam im, i razgledala kraj. Ova ulica me jako podseća na moj rodni grad. Razgledala sam svaki detalj, kad mi je za oko zapao Jackson. Bio je u nekom društvu, i moglo se videti da se dobro zabavljaju. Gledala sam njegov osmeh koji je vidno imao na licu, sve dok nije podigao pogled u mene. Začuđeno me je pogledao, dok sam se ja okrenula, i brzo ušla unutra.
Ja:/Zašto je Jackson ovde? /

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now