26.deo
Iz torbice sam izvadila jod, i stavila ga na maramicu, koju sam potom prislonila na njegovu ranu. Jauknuo je, na šta sam se ja nasmejala.
Jac:/Polako, to boli! /
Ja:/Vidi vidi. I ti da te nešto boli. Uostalom, mora malo da peče /
Nastavila sam da mu čistim ranu, i gledala u njegovo lice. Menjao je izraze lica, svaki put kad bih prislonila maramicu na njegovu glavu. Ni sama ne znam zašto sam ga toliko posmatrala. Ali zanimao me je. Možda zato što je tajanstven i nista ne znam o njemu, ili možda zato što sam sigurna da on može biti bolja osoba.
Jac:/Zašto buljis? /
Iz razmišljanja me je trgao njegov prodora glas, i zanemela sam.
Ja:/Molim? /
Jac:/Pa buljis u mene. Šta je toliko zanimljivo? /
Ja:/Ne laskaj sebi. Samo sam se zamislila. /
Jac:/Aha/
Izvio je usnu u veliki smešak. Nisam mogla da se suzdrzim, pa sam se i ja nasmejala. Ima tako zarazna i prelep smeh. Kada sam završila sa čišćenjem njegove rane, spakovala sam sve nazad u torbicu, i ustala sa klupice. Zatim je ustao i on, a ja sam ga zbunjeno pogledala.
Ja:/A hvala? /
Jac:/Ionako sam se zbog tebe povredio, za šta da ti se zahvalim. /
Ja:/Zašto moraš da budeš toliki skot./
Jac:/Eto, moram/
Krenula sam da mu lupim šamar, ali mi je zadržao ruku na vreme. Pokušala sam d aje izvadim, ali ju je čvrsto držao.
Jac:/Jos jednom pokušaj da me udaris/
Ja:/Ili sta? /
Prišao mi je jos bliže. Moje srce je krenulo da preskače. Zašto ovo radi. Prvo je dobar, a zatim bezobrazan i približava mi se ovoliko blizu. Ne mogu da ga razumem. Bio mi je toliko blizu, da sam mogla da osetim njegov dah na mojim usnama.
Ja:/Skloni se od mene/
Jac:/Vidim da drhtis/
Ja:/Ne lupaj gluposti, već me pusti!!/
Ovog puta sam se prodala na njega iz sveg glasa.Na sta se on samo nasmešio.
Jac:/Jos jednom pokušaj da me udaris, i sledeci put cu te poljubiti.
Ja:/Da li si ti lud/
Jac:/Vidim da ne mogu na drugačiji način da te smirim. /
Odgurnula sam ga od sebe, i krenula da ga udarim, ali sam se setila njegovih reči.
Tada se okrenuo, i krenuo nekuda. Jednostavno me izluđuje njegovim ponašanjem. Kada je odmakao, i ja sam krenula svojoj kući.
YOU ARE READING
Moja iluzija
RomanceDa li će uspeti da pobegne od svojih najvećih strahova? Hoće li se suočiti sa istinom koju su krili sve vreme? Šta će se desiti kada bude morala da bira? Hoće li napraviti pravi izbor, ili ipak veliku grešku. Hoće li pronaći ljubav, u osobi koja ne...