57.deo
Ja:/Am..Izvini sto pitam ovo, ali.. Sta se desilo?/
Jac:/Duga je to priča.. /
Ja:/Možeš mi reci, slobodno/
Krenuo je nešto da kaže, ali mi je tada zazvonio telefon. Uzela sam ga u ruke, i javila se. To je bila Meghan.
M:/Pa gde si ti? /
Ja:/Vraćam se kući, zašto? /
M:/Ha, kako lažeš. Upravo sam te videla sa Jacksonom, i približavamo vam se. /
Ja:/Jaoj, tebi nista ne promice. /
M:/Samo čekaj da dodjemo kući, ima sve da mi pričaš. /
Ja:/Dobro dobro/
Završile smo razgovor, i vratila sam telefon nazad u torbu. Pogledala sam ga, i progovori la.
Ja:/Moram da idem. Ali očekujem da nastavimo ovaj razgovor neki drugi put. /
Jac:/Ma, nije ni bitno. Vidimo se. /
Ja:/Cao/
Rekla sam to, dok je on odlazio na drugu stranu ulice. Još malo sam ga gledala kako odlazi, dok me nije prepao zvuk sirene, na koji sam se trgla, i okrenula ka izvoru zvuka. To su bili oni, ušla sam u kola, i sela na zadnje sedište. Pogledali su me čudno, dok sam ja pogledala u retrovizor, i primetila da me James posmatra. Pa sam brzo skrenula pogled na put. Jedva čekam da stignemo kući, i da napokon legnem u krevet, bez imalo briga.
M:/Moraš sve da mi ispricas/
Sapnula mi je na uvo, a ja sam se osmehnula.
Ja:/Sutra/
M:/A daj, umrecu do sutra. /
Ja:/Pa, strpi se. /
M:/Uf, ubicu te/
Ja:/Znsm/
Nasmejala se, i tek tada sam primetila dasmo stigli ispred vile. Ponela sam svoje stvari, i popela se do svoje sobe. Bacila sve pored kreveta, i skočila na mekani krevet. Da ne bih zaspala, brzo sam ustala i otišla u toalet da se presvučen i istuširam. Na brzinu sam to uradila, a zatim se presvukla, i uletela u mekani pokrivač, kojim sam se pokrila, jer je bilo malo hladnjikavo. Od silnog razmišljanja me je bolela glava, pa me je umor savladao, i pala sam 7 duboki san.
↴͏͏To je to od ovog dela. Nadam se d avam se svideo. Ako jeste, ostavite vote(zvezdicu) i opširan komentar. Hajde da probamo da na ovom delu dodjemo do 15 opsirnih komentara i 10 vote. Ly✌🏻
YOU ARE READING
Moja iluzija
RomanceDa li će uspeti da pobegne od svojih najvećih strahova? Hoće li se suočiti sa istinom koju su krili sve vreme? Šta će se desiti kada bude morala da bira? Hoće li napraviti pravi izbor, ili ipak veliku grešku. Hoće li pronaći ljubav, u osobi koja ne...