41.deo

201 14 0
                                    

41.deo
Plesali smo polako, gledala sam u njegove okesanske oči koje su se videle kroz masku. Osećala sam se kao na nebu. Osmehnuo mi se, a ja sam sva pocrvenela. Dobro je da se ne vidi od Maske. Tada me je prekinuo njegov glas.
Xxx:/Hoćeš da izadjem malo ispred?/
Ja:/Da,da. Naravno. /
Krenuli smo da idemo ka vrtu koji se nalazio ispred sale. Polako sam šetala za njim, dok smo gledali zvezde.
Xxx:/Zvezde su nekada najbolji prijatelji. /
Trgao me je njegov glas. Ovoga puta nije bio grub, već jako nežan. Čula se tuga dok je pričao sa mnom.
Ja:/Da, one nas nikada ne bi povredile./
Još malo smo ćutali. Gledala sma u njegove plave oci. Podsećale su me na okean. Mada, sigurna sam da sam ih negde pre videla. Njegova plava kosa, se odlično uklapa uz masku koju nosi. A odelo mu savršeno pristaje.
Xxx:/Dodji, da ti pokažem jedno mesto. /
Uhvatio me je za ruku, i polako povukao ka zadnjem dvorištu. Trckarala sam za njim, dok mi se osmeh konstantno ocrtavao na licu. Ubrzo je stao, a zadim progovorio.
Xxx:/Zar nije prelepo?/
Ispred nas se nalazio prelep vrt pun ruža, i raznobojnog cveća. A u sredini se nalazila velika ljuljaška za dvoje. Osmehnula sam mu se, a zatim smo prišli bliže. Sela sam na jedan kraj, dok je on seo na drugi.
Xxx:/Obično volim ovde da provodim vreme. Nikada nisam nikoga doveo ovamo./
Ja:/Što znači da sam ja prva? /
Xxx:/Aha/
Dublje sam pogledala u njegove oči. Mogla se videti tuga, koja je spretno prekrivena smehom.
Ja:/Da se mi možda ne poznajemo? /
Xxx:/Da sam upoznao tako lepu devojku, sigurno bih je zapamtio. /
Osmehnula sam se na to.
Nasmejao se, a na njegovom licu su se jasno ocrtavale rupice. Bio je presladak. Polako, ali spretno je počeo da mi se približava. Nisam se pomerala. Bili smo razdvojeni milimetrima, a zatim je njegove hladne usne peialonio na moje.

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now