30.deo

217 14 0
                                    

30.deo
Skola je prošla uobičajeno. Nisam razgovarali ni sa kim osim Emmom i Meghan. Pošto smo bile jako uzbudjene, zbog žurke njihove drugarice. Svratile smo kod nas kući da se zajedno obuvemo i spremimo. Obukla sam prelepu usku crnu haljinu, i nasminkala se. Napravila sam pufnastu pundju, i obuka crne štikle. Inače ne volim da se sredjujem, i oblacim haljine, ali sada je posebna prilika, i morala sam lepo da se obučem. Pošto smo malo poranile, sedele smo, i pričale o svakakvim temama. Ubrzo je došlo vreme da pođemo. Izašle smo ispred kuće, i videla Jamesa i Marcusa.
J:/Vau, prelepe ste. /
Gledao je pravo u mene, a ja sam skrenula pogled, i zaputila se ka kolima. Zatim su ušle i njih dve. Smestili smo se unutra, i krenuli ka klubu, u kojem se održava zabava. Bio je nedaleko od naše kuće, pa smo ubrzo i stigli. Izašla sam napolje iz kola, i krenula ka ulazu. Na samom ulazu se osetio miris alkohola. Iako smo došli tačno na vreme, klub je bio već skoro popunjen. Prisle smo, i pozdravila se sa slavlje i om, a zatim otišle do slobodnog stola i naučile piće. Nisam naručila alkohol, jer ga ne pijem, pa sam uzela Koka kolu. Sedele smo tako za stolom, dok devojke nisu odlučile da odu na podijum, a ja sam otišla do toaleta, sa namerom da popravim šminku. Prišla sam ogledalu, i ogledala se. Malo sam popravila karmin, a zatim krenula nazad u salu. Pre nego što sam uspela da izadjem, skucala sam se pravo u nekoga. Podigla sam glavu i ugledala Jacksona.
Jac:/Pazi malo. /
Videlo se da je već bio pijan, pa sam se malo odmakla od njega.
Ja:/Ne znam kuda si posao. Ovo je ženski toalet. /
Jac:/Hoćeš li mi ti reci sta da radim? /
Ja:/Pa očigledno si promašio. /
Jac:/Ti si se malo ubezobrazila mala, jel znaš. /
Ja:/Kao prvo, ne zovi me tako. A kao drugo, nemoj se tako obraćati. Uostalom ne znam ni zašto razgovaram sa tobom, kada se na kilometar vidi da si mrtav pijan. /
Krenula sam da ga zaobilazim, ali me je zaustavio uhvativsi me za ruku.
Ja:/To boli, pusti me. /
Pre nego što je stigao nešto da kaže, otrgnula sam se, i izašla iz kupatila.

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now