79.deo
Sedeli smo svi za stolom, dok nije došao Marcus, i pridružio nam se. Ponašao se skroz normalno, ali sam ja u sebi jedva čekala da mu lupim šamarcinu, i o čitam lekciju.
Ma:/Hej ljudi./
J:/Hej,stigao si./
Mi smo ga kulirale, dok je on samo pogledao u nas u čudu./
Ma:/Nesto se desilo? Ne izgledate bas raspolozeno./
Jac:/Verovatno su samo opet nesto nervozne. Znaš kakve su devojke. /
Pogledala sam ga u čudu, na šta mi je on namignuo. Zatim sam samo ustala, i povela Meghan za ruku ka našoj sobi.
J:/Gde vi mislite da idete? /
Ja:/To uopšte nije tvoja stvar. /
Rekla sam ljutito i odvukla Meghan u sobu. Zatim sam zaključala vrata, i krenula da pričam.
Ja:/Sada.. Sada cess ima reči sta je uradio. /
M:/Ali../
Ja:/Nema ali.. Moraš Im reći. Ne možeš samo patiti u sebi. /
M:/Ali.. Volim ga.. /
Prišla sam joj bliže, i uhvatila je za obraze.
Ja:/Meghan, slušaj me. Ne možeš biti u vezi u kojoj nisi srećna. Ne možeš do puštati da te povredjuje tako. Odmah ces sići dole, i pozvati ga. Zatim se lepo istresti na njemu, i raskinuti. /
Pogledala me je tuzno, a zatim je njen pogled prerastao u odlučnost. Kao da je u sekundi nestala sva patnja iz nje, i da više ne postoji ništa bitnije od toga, da mu pokaže ko je ona zapravo.
M:/U pravu si. Uradicu to. /
Izašla je brzo iz sobe, i otišla pravo do kuhinje u hotelu. Pratila sam je uzastopno, i videla kako odvlači Marcusa u toalet. Nije prošlo nedugo zatim, a ona je istrcala odande, dok njega i daje nismo videli.
Ja:/.. /
M:/Gotovo je/
Rekla je to, i zayrcala mi se u zagrljaj. Bila sam ponosna na nju. Uspela je.
|4 dana kasnije|
Prošlo je dosta vremena od kad je Meghan raskinula sa Marcusom. Od tad samo leži u svojoj sobi i ne izlazi. Pokušala sam dosta puta da joj odvuče pažnju, ali jednostavno nije išlo. Juče smo se vratili nazad kući. Ali ovde je ista situacija. Sa mnom... Kod mene nema ništa novo. I ne znam da li to da shvatim kao dobru ili lošu vest. Ali Jackson mi se nije javljao ceo dan od kad smo se vratili sa ekskurzije. Ali nadam se da će sve opet biti u redu..To je to za ovaj deo. Nadam se da vam se svideo. Izvinite na ne aktivnosti, ali potrudicu se da budem aktivnija. Sledeći deo ide kada ovaj dodje do 20 vote i 20 opsirnih komentara.
Ako vam se svidelo, ne zaboravite da smo stavite vote i komentar⬇️⬇️
YOU ARE READING
Moja iluzija
RomanceDa li će uspeti da pobegne od svojih najvećih strahova? Hoće li se suočiti sa istinom koju su krili sve vreme? Šta će se desiti kada bude morala da bira? Hoće li napraviti pravi izbor, ili ipak veliku grešku. Hoće li pronaći ljubav, u osobi koja ne...