58.deo
|Jutro|
Polako sam ustala zbog sunca koje je osvetljavalo celu sobu. Nisam spustila roletne sinoć, pa su me zraci sunca trgli iz sna. Protekla sam ruku ka telefonu, koji je stajao na noćnom stočiću,pogledavsi koliko ima sati. Bilo je 9 ujutru, a vikend je. Pokušala sam da zabijem glavu u jastuk, i zaspim opet, ali nikako nije išlo. Zatim sam bezvoljno ustala sa kreveta, i otišla do prozora, pogledavsi napolje. Bilo je jako lepo, i naizgled toplo. Obukla sam šarenu leprsavu haljinu iznad kolena, i nanela svoj omiljeni parfem. Pogledala sam se u ogledalo, i nmestila frizuru. Savršeno. Zatim sam sišla do dnevne sobe, gde sam ugledala Jamesa sa nekim njegovim prijateljima. Nikoga nisam poznavala, pa sam pokušala nečujno da odem do kuhinje, i da ponesem nešto za jelo u svoju sobu. Ali uzalud. Začula sam Jamesov glas kako me doziva, pa sam im prišla i pozdravila se.
Ja:/Hej. Ja sam Valeri. /
Svi su me pogledali, i osetila sam dosta pogleda na sebi. Prevrnuta sam očima, a zatim krenula nazad ka kuhinji.
J:/Nećeš da sediš sa nama? /
Ja:/Neka hvala. Gladna sam, a i planiram da izadjem da se prošetam. Nego, gde je Meghan? /
J:/Ona je otišla još jutros. Ona i Emma su rekla da idu nekuda. /
Bas čudno. Obično mi kažu kuda idu, i pozovu me. Nema veze. Ionako cu sama otici po sladoled, i malo da procistim misli. Pojela sam neki sendvič, a zatim ponela naočare, i izašla napolje. Vreme je bilo savršeno, pa sam odlučila da odem do obližnje trafike po sladoled. Kupila sam ga, a zatim se zaputila ka obližnjem parku. Šetala sam sama, i razmišljala. Uskoro mi je osamnaest rodjendan. Jedva čekam. Razgledala sam unaokolo, i slušala cvrkut ptica. Obožavam leto, uskoro neće više biti škole, i moci ćemo da se zabavljamo po ceo dan. Sunce je bilo bas jako, pa sam odlučila da sednem na jednu klupi u, koja se nalazila ispod krošnje velikog drveta. Stavila sam stvari po strani, i uživala u pogledu. Deca su se igrala u parku, a ljubimci su bili svuda unaokolo. Onda mi je prišao jedan veliki i lepi pas. Pomazila sam ga, jer jako volim životinje. Nikada nisam mogla da imam neku, zbog moje alergije na njihovu dlaku. Vremenom je ona slavila, i sada ni ne osećam neki znak na nju. Pas mi se umiljavao oko nogu, dok sam se ja smejala, a zatim mu bacila malo cipsa koji sam imala u torbi. Onda sam primetila malu devojčicu koja mi se približavala. Došla je do mene, i osmehnula mi se.
↴͏͏To je to od ovog dela. Nadam se da vam se svideo. Napisala sam još jedan, koji cu izbaciti večeras, a do tada ostavite vote i opsirni komentar. Hajde da probamo da dodjemo do 12 vote i 20 komentara na ovom delu. Ly🤍
YOU ARE READING
Moja iluzija
RomanceDa li će uspeti da pobegne od svojih najvećih strahova? Hoće li se suočiti sa istinom koju su krili sve vreme? Šta će se desiti kada bude morala da bira? Hoće li napraviti pravi izbor, ili ipak veliku grešku. Hoće li pronaći ljubav, u osobi koja ne...