53.deo

227 13 6
                                    

53.deo
Kada smo stigli do kluba, polako smo izasle iz kola, i zaputile se ka ulazu.
M:/Ovo je novi klub, sigurno će biti svi iz škole. /
Ja:/Svi? /
E:/Da, biće ludilo. /
J:/Da.. /
Polako smo ušle unutra, i na ulazu se osetio alkohol i dim cigareta. Na šta sam se nakasljala, jer ne podnosim cigarete. Došle smo do šanka, gde sam naručila piće, tojestno sok.
K(konobar):/Nećete nešto žešće? /
Ja:/Ne, sok je dovoljan. /
Sedele smo malo za šankom, dok Meghan i Emma nisu ustale i krenule na podijum za igru.
M:/Hoćeš sa nama? /
Ja:/Pridruži u vam se. Samo cu jos malo da sedim. /
One su otišle, a ja sam ostala sama za šankom, ali nije potrajalo  dugo.
J:/Zašto sediš sama? /
Ja:/Ma, nije mi do igranja trenutno. /
J:/Ma hajde, zabavi se malo. /
Pre nego što sam uspela da negodujem, uhvatio me je za ruku, i izveo na podijum. Tada sam se opustila, i krenula sam da igram.
|2 sata kasnije|
Prošlo je već dosta vremena, i atmosfera je sve bolja. Ima mnogo poznatih ljudi, i ja sam dosta popila. Postalo mi je i malo muka, pa sam otišla do toaleta. Malo sam se umila, a zatim pogledala u ogledalo. Tada sam videla Jamesa.
Ja:/Hej/
J:/Jesi dobro? /
Ja:/Jesam, samo što sam mrtva pijana, i malo me boli glava. /
Prišao mi je bliže. Stao je na milimetar ispred mene, i mogla sam videti kako mu oči cakle. Gledao me je prodirnim tamnim očima, i gutao me njima. Približio nam je glave, a zatim me pogledao. Nisam se mrdala, onda je iznenada spojio naše usne. Njegove ledene usne našle su se na mojima. U trenutku sam se zaledila, i onda se odmakla od njega. Pogledala sam iza njegovih visokih ramena, i ugledala te plave oci. Ovoga puta su me gledale sa puno mržnje. Okrenuo se i lupio vratima.
Ja:/Jacksone! /
Pogledala sam u Jamesa koji se nije mrdao.
J:/Ja.. Izvini/
Ja:/Nisi ti nista kriv. Samo.. /
J:/Shvatio sam. /
Ja:/Izvini, ali moram da idem.. /
Izašla sam brzo i krenula da jurim ka izlazi u ndai da Jackson još uvek nije otišao.

Moja iluzijaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz