71.deo

195 21 6
                                    

71.deo
Posle par sati vožnje autobusom, stigli smo na odredište. Jackson i ja smo se ovog puta za divno čudo lepo slagali. Kada je autobus stao, izašli smo svi iz njega, i otišli po svoje kofere, na zadnjem delu autobusa. Izneli ih, i krenuli ka ulazu u veliki hotel. Ovo izgleda predivno. Ovde je suviše toplo, i ima more blizu našeg hotela. Ušli smo unutra, i enterijer je podjednako lep kao i eksterijer. Razgledala sam malo okolo, a onda došla do recepcije. Tada nam se obratila razredna.
R:/Deco, svako neka izabere sa kim će biti u sobi. Treba da vas bude četvoro. /
Pogledala sam u Emmu i Meghan, koje su isto bile zbunjene. Morale smo da nadjem nekoga ko bi bio sa nama u sobi. Pogledala smo okolo, kad nam je prišla jedna devojka, koju nismo lično poznavali, ali mislim da je iz drugog odeljenja.
Xx:/Cao, nadam se d aje u redu da budem sa vama. /
M:/Naravno, taman nam je trebao i četvrti član. /
Nasmejale smo se, a zatim uzele ključeve od razredne, i zaputile se na sprat ka svojim sobama. Došle smo do lifta, i ušle unutra, a za nama i James.
M:/Sa kim ces ti biti u sobi? /
J:/Biću sa Marcusom, Jacksonom I jos nekim likom. Nego, ko je vaša drugarica? /
Xx:/Ja sam Camila. /
J:/James/
Urmbrzo smo stigli i do našeg sprata, pa smo izašli iz lifta, i zaputila se ka našoj sobi. Primetila sam da su James, Marcus, i Jackson u sobi preko puta. Sa njima je bio i neki lik, koji me je celu odmerio, i zatim mi se osmehnuo.
Onda sam brzo ušla u nasu sobu, i došla do praznog kreveta. Zatim sam kofer spustila na pod, i o pružila se. Bila sam jako umorna, i dosta mi se spavalo. Pošto je bilo kasno, nismo imali nikakvu žurku, već nam je razredna preporučili da s eosmorimo za sutrašnji dan, ali tada je Meghan ušla u sobu.
M:/Hajde, idemo kdo momaka na pidžama party./
Ja:/Sta?Zasto?/
M:/Hajde samo. Nećeš valjda spavati. /
Ja:/Pa to sam želela, ali hajde kad si navalila. /
Povele smo i Emmu i Camilu sa nama, i zaputile se ka njihovoj sobi.



To je to od ovog dela. Nadam se da vam se svideo, ako jeste, ostavite vote i opširan komentar. Kada ovaj dodje do 20 vote i 20 opsirnih komentara, izaćice novi deo✌🏻

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now