62.deo

218 29 23
                                    

62.deo
Setala sam ka svojoj kući, zamišljena. Nisam ni primetila da se dan bliži kraju, i da sam ceo dan provela van kuće. Naišla sam na jednu prodavnicu, pa sam svratila da kupim neki sok, jer sam bila mrtva umorna. Krenula sam da ga pijem, i išla ulicom, kada me je prepao zvuk sirene. Zagrcnula sam se, a zatim mahinalno okrenula i drala na vozača.
Ja:/Pa da li si ti normaln. Mogla sam da se udavim! /
Zbog mog držanja, opet je svirnuo, pa sam se malo smirila. /
J:/Bas si nervozna nešto, a? /
Ja:/Jamese! Ja sam totalno prolupala. Nisam ni gledala ko je u automobilu. /
J:/Ma nema frke, hajde upadaj, da te odveze. /
Nasmejala sam se, i potrcala ka suvozacevom mestu. Ušla unutra, i nmestila svoje stvari.
J:/Nego, gde si ti bila ceo dan? /
Ja:/Da drugom na picu. /
J:/Drugom? /
Ja:/Da, nov je u gradu, pa smo se zdruzili. /
Sumnjikavo me je pogledao, na šta sma mu uzvratila zbunjeni pogledom. Ostatak vožnje smo ćutali, pa smo ubrzo i stigli. Izašla sam brzo iz automobila, i ušla u kuću. Otišla sam u dnevnu sobu, i tamo zatekla Meghan i Marcusa kako se ljube.
Ja:/Aa, izvinite. /
Prekrila sam rukom oči, i otišla brzo u kuhinju. Odatle sam čula Meghan in Glas.
M:/Ma nema veze. /
Ja:/Evo, izlazim. /
Namignula sam joj, na šta se ona nasmejala. Zatim sam otišla u svoju sobu, i ušla u kupatilo da bih se otusirala. Kada sam završila, odlučila sam ranije da legnem, pa sam obukla svoju pidzamu. Krenula da nadjem laptop, ali ga nije bilo. Otišla sam nazad do dnevne, i zatekla Meghan.
Ja:/Znaš li mozda gde je laptop? /
M:/Mislim da je kod Jamesa. /
Ja:/Okej. /
Otišla sam nazad na sprat, i prišla njegovoj sobi. Pokucala na vrata, a zatim ih je on otvorio. Nisam mogla da ne primetim da nije nosio majicu, pa sam brzo skrenula pogled.
Ja:/Je l' kod tebe laptop? /
J:/Da/
Otišao je brzo do svog radnog stola, i dodao mi ga.
Ja:/Hvala ti/
Odmakla sam se od vrata, i zaputila ka svojoj sobi. Legla na krevet, i pustila da gledam seriju. Ostala sam budna do ponoći, pa sam ostavila laptop po strani, i pokrila se. Zatim sam i zaspala.



Izvinite ako ima pravopisnih grešaka u nastavku. Pisala sam ga na treningu, pa nisam stigla da proverim. Nadam se da vam se svidja novi deo. Ako da, ostavite vote i opširan komentar. Kada ovaj dodje do 15 vote i 15 komentara ide sledeci. Do tada byee🖤✌🏻

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now