54.deo

243 21 20
                                    

54.deo
Istrcala sam napolje što sam brže mogla. Pogledala sam oko sebe, i videla ga kako ide niz ulicu. Počela sam da ga pratim, ali je bio dosta brzi, pa je skrenuo iza nekog ugla. Počela sam da trcim da ga ne bih izgubila iz vida, i drala sam se. Odjednom je stao, i brzo sam dotcala do njega. Sva zadihana sam se uhvatila za srce, i nagela kako bih došla do daha. Onda sam se ispravila, i pogledala ga u oči.
Jac:/Šta, čeka te dečko. /
Ja:/Nije mi dečko.. /
Jac:/Meni je izgledalo drugačije. /
Ja:/Ne može da mi bude dečko, on mi je brat. /
Jac:/Ne zanima me. /
Krenuo je da ide, ali sam hodala uporedo pored njega.
Ja:/Zašto se ponašaš tako? /
Jac:/A kako to? /
Ja:/Detinjasto. Te se praviš da ti nista ne znacim, te ovako reagujes. Hoćeš li jednom ispasti hrabar, i reci sta osećaš. Ne da se kao kukavica ponašaš ovako! /
Drala sam se. Nerviralo me je njegovo ponašanje, i morala sam da se deren. U sred rečenice nam je spojio usne, u jako dug poljubac. Prvo sam se odvojila, ali kad sam ga pogledala, nisam mogla da izdržim, i opet sam nam spojila usne. Bilo je očaravajuće. Posle nekog vremena smo se odvojili.
Ja:/Ja.. /
Jac:/Ss.. /
Ja:/Mislim da je ovo bila greška.. /
Jac:/ Valeri... /
Ja:/Ne.. Molim te. Samo me pusti da se smirim... /
Okrenula sam se, i uplakana krenula da trcim nazad ka klubu. Zašto sam ovo uradila. Iako sam uživala u našem poljupcu, ne mogu da dozvolim sebi da mu budem samo jedna u nizu. On ne zna da voli, i ne možeš biti sa osobom koja ne zna da voli.. Ušla sam u klub uplakana, pogledom tražeći Meghan. Kada sam je ugledala, obrisala sam suze maramicom, i prišla joj. Bila je skoro pijana, i morala sam da je izvlačim iz kluba. Pošto nije znala da vozi, morala sam nekako da se snadjem. Izašla sam napolje, i krenula sama peške ka kući.
|Jackson POV|
↴͏͏
↴͏͏
↴͏͏
Hello. Nadam se da vam se svideo deo. Pošto više nisam na instagramu, volela bih da ovde u komentarima napišete mišljenje, jer bi mi to puno značilo. Takodje, ostavite vote. Ly🖤✌🏻
➞Možemo bar 5 opsirnih komentara?

Moja iluzijaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin