31.deo

210 14 0
                                    

31.deo
Pazi ti njega. Da se on onako ponasa. Uopšte ga ne razumem. Ne ide mi u glavu njegovo ponašanje. Prvo je dobar prema meni, a u sledećem trenutku samo običan skot. Zašto se tako ponaša, uopšte ne razumem. Nisam mu ništa učinila, da ima razlog tako da razgovara sa mnom. Izašla sam iz kupatila, i otišla do šanka po još jedno piće. To jedno se pretvorilo u više njih, i počelo je da mi se muti u glavi. Jedino čega se sećam posle toga, jeste da me je neko uhvatio, i odveo do kola. Čak se ni ne sećam ko je to bio. A posle toga je sve nestalo, ničeg se ne sećam, kao jedna velika rupa u vremenu.
|Jutro|
Budim se sa velikom glavoboljom. Sinoć sam bas popila, i ničega se ne sećam. Protrljala sam oči, i pogledala oko sebe, kada sam shvatila da se nalazim u nepoznatoj sobi. Brzo sam ustala, i videla da se nalazim u ne čijoj majici. Gde sam to ja. Ustala sam sa kreveta, i polako otvorila vrata sobe. Provirila sam u hodnik, ali nije bilo nikoga. Odlučila sam da sidjem dole, niz stepenice. Što sam i uradila. Polako sam se spustila, i opet pogledala. Tada sam videla Jacksona kako izlazi iz kuhinje. Brzo sam mu prišla, i zbunjeno ga pogledala.
Ja:/Zašto sam ja ovde, i šta se desilo? /
Jac:/Ništa, opušteno. /
Ja:/Jacksone, ne zajebava se sa mnom! Zašto sam ja dođavola kod tebe kući?! /
Jac:/Zato što je zamalo falilo da se onesvestis tamo! /
Ja:/I zašto si me ti dovezao, zašto dođavola nisi rekao Meghan i Emmi? /
Jac:/Zato što nisam znao gde su, niti me zanimalo iskreno. /
Ja:/Ne mogu d averujem, i gde mi je haljina? /
Jac:/U mojoj sobi. /
Ja:/Ne mogu da verujem. /
Brzo sam otišla gore, i po sobi potražila haljinu. Našla sam je na jednoj stolici, i otišla sam do kupatila kako bih je obukla. Brzo sam se presvukla, i ponovo otišla dole. Pronašla sam torbicu, i ponovo obuka štikle. Kada sam krenula da izlazim, zaustavio me je njegov glas.
Jac:/A kuda si ti to posla? /
Ja:/Kući možda? /
Jac:/A kako misliš da odes do tamo? Koliko znam, ne znaš put nazad. /
Jao boze, zaboravila sam da ne znam put do kuće.
Ja:/Onda ces me ti odvesti/
Jac:/Šta? /
Ja:/Da, da. Ulazi brže u kola. Sigurno su se zabrinula do sada. /

Moja iluzijaWhere stories live. Discover now