✨10✨

828 50 1
                                    

Lino dan gadis tersebut duduk di halaman rumah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lino dan gadis tersebut duduk di halaman rumah. Jisung pula awal awal lagi Lino sudah menyuruhnya duduk di dalam rumah dan jangan keluar. Lino tidak mahu Jisung mendengar segala perbualan mereka. Namun, Jisung degil. Dia memerhati mereka berdua daripada tingkap berhampiran. Segala perbualan mereka dapat didengari oleh Jisung.

"Heyy. You gila ke apa suka sama jenis?" Soal gadis tersebut. Lino hanya menjulingkan matanya ke atas. Menyampah!

"Then? Yang you nak kisah sangat kenapa?" Soal Lino sambil memeluk tubuh. Matanya memandang ke arah gadis tersebut. Boleh juling rasanya bila terpandang pakaian gadis itu yang terlampau ergh! Entah lah nak cakap macam mana.

"You tak takut ke kalau your mom tau pasal benda ni?" Soal gadis tersebut sambil tersenyum sinis. Lino merengus kegeraman.

"You nak apa lagi. We're over right? Kita dah takde apa apa" Kata Lino sambil menggenggam penumbuknya.

Jisung di dalam hanya kaku. Tahulah dia gadis itu pastu bekas kekasih paksa Lino.

"I just nak you je" Kata gadis tersebut. Lino berdecit lalu tersengih sinis sambil memandang ke arah gadis tersebut.

"Nak I or duit I?" Sinis sahaja Lino berkata. Gadis di hadapannya mengetap bibir. Lino tersenyum kemenangan.

"I'll make sure hubungan you akan musnah" Kata gadis itu sebelum berlalu pergi. Lino menjongketkan bibirnya sambil menjulingkan matanya ke atas. Fikir dia kisah?

Lino hanya memerhati kereta gadis tersebut pergi sebelum masuk ke dalam rumah. Jisung yang ternampak Lino berjalan ingin masuk ke dalam rumah segera berlari ke bilik dan berpura pura bermain telephone.

Lino terus berlalu ke biliknya. Tersenyum nipis dia apabila ternampak Jisung sedang membelek telephone pintarnys itu.

"Buat apa tu?" Soal Lino. Jisung memandang ke arah Lino sekilas sebelum menjawab.

"PUBG" Ringkas sahaja jawapannya. Lino tercengang.

"Sejak bila game tu boleh ada dalam phone?" So Lino. Setahunya, dia belum memuat turun lagi permainan tersebut.

"Pagi tadi" Kata Jisung sambil tersengih. Lino tersenyum. Dia mendekati Jisung. Rambut Jisung diusap kasar sehingga serabai. Jisung memasamkan wajahnya.

"Jangan lah. Habis rosak rambut ni" Marah Jisung mengundang gelak tawa Lino. Jisung hanya memuncungkan  bibirnya. Lino ditepinya di abaikan. Lebih baik dia menghabiskan bateri telephone Lino.

Balas dendam!

K so sekarang a/n akan always update this book. So jangan remove this book from you guys punya library ok

[C] Forbidden Love || Minsung ✓Where stories live. Discover now