✨22✨

637 41 10
                                    

Perlahan lahan mata Jisung terbuka. Tangannya menghalang silau cahaya yang menembusi matanya. Dia melihat keadaan persekitaran dan dia dapati yang dia berada di dalam biliknya dan Lino.

Jisung berpaling melihat Lino sedang memeluk dirinya. Rambut Lino yang lembut dibelai perlahan.

Senyuman nipis terukir di bibir Jisung. Kejadian semalam bermain semula dalam fikirannya.

~flashback~

Jisung membuka matanya. Dia dapati dirinya sedang terikat di sebuah katil tanpa memakai baju.

(Tak payah pikir lain. Just baju je okey)

Jisung cuba melepaskan ikatan tangannya yang terikat di kepala katil.

"Wow. Dah bangun?" Soal seorang lelaki. Jisung mengundur badannya hingga terduduk bersandar ke kepala katil

(Lama x update...tu yng ayat berterabur)

"Boleh tahan juga body kau ni kan" Kata lelaki itu sinis. Jisung hanya menunduk sambil tangannya masih cuba meleraikan ikatan.

"Wei. Nah gambar tu aku dah cuci" Kata seorang lagi lelaki.

"Thank you" Lelaki yang memberi gambar itu hanya mengangguk sebelum meminta diri untuk keluar. Sempat lelaki iyu memandang badan Jisung yang terdedah itu.

Warning : under 15 scroll until "end"

"Kenapa kau culik aku?" Soal Jisung. Lelaki itu hanya mengangkat kening memandang Jisung. Dia berjalan ke arah Jisung. Tangannya bermain di kawasan perut Jisung.

A/n : uuuuuhhhhh
Lino : *pandang a/n* hoi!! Tak payah mengada *tarik a/n*
A/n : ala tapi-

"Pembetulan. Bukan aku yang nak culik kau. Tapi bos aku" Kata lelaki itu. Jisung sudah mula tidak selesa apabila tangan tersebut bermain di perutnya.

"Ta...tapi ken...kenapa?" Soal Jisung tersekat sekat menahan geli. Lelaki itu tersenyum. Tangannya makin seronok bermain di perut Jisung.

"Ber...hen...ti...je...jebal" Badan Jisung bergerak gerak kerana kegelian.

Tangan lelaki itu terhenti apabila terdengar bunyi tapak kasut mendekati bilik itu.

"Bukan aku dah cakap ke kawal nafsu kau tu" Kata si dia. Lelaki itu tersengih sinis.

"Sorry lah bos. Badan dia sedap sangat" Kata lelaki itu.

"Kau-"

Jisung terkejut apabila melihat si dia itu adalah perempuan yang pernah datang ke rumah Lino. Siapa lagi kalau bukan bekas tunang Lino.

"Ye aku. Kenapa?" Soal perempuan itu sinis.

"Apa kau nak dari aku?" Soal Jisung. Perempuan itu tersenyum. Dia jalan mendekati Jisung. Pipi Jisung dicengkam hingga kukunya terkena pipi Jisung dan menghasilkan luka luka kecil.

"Aku nak Lino balik" Kata perempuan tersebut. Jisung terkaku medengar kata kata peremuan terebut.

"Kenapa? Terkejut?" Soal perempuan itu sinis. Cengkamannya semakin dikuatkan membuatkan luka yang sudah sedia ada semakin dalam.

"Kau tau aku lagi terkejut bila dapat tau yang Lino bercinta dengan kau!!" Sambung perempuan itu. Air mata Jisung menitis menahan perit di pipi. Perlahan lahan gadis itu melepaskan cengkamannya

End

Bayangan Jisung hilang apabila badan Lino bergerak. Perlahan mata Lino terbuka memandang Jisung. Senyuman diukir apabila mata Lino memandang tepat ke dalam mata Jisung. Jisung membalas senyuman Lino.

Tangan Lino mengusap rambut Jisung.

"Dah lama ke bangun?" Soal Lino lembut. Jisung menggeleng perlahan.

Lino tersenyum sambil tangannya mengusap lembut rambut Jisung.

"Awak" Pangik Lino. Jisung menggumam.

"Jom mandi" Kata Lino bersahaja. Terbuntang mata Jisung mendengar kata kata Lino. Mengekek Lini ketawa apabila dapat mengenakan Jisung.

"Gurau je lah. Hahahaha. Kalau awak nak...apa salahnya kan?" Kata Lino dengan muka miang. Muka Jisung memerah.

Segera dia menyembunyikan mukanya di bidang dada Lino.

"Macam nak je" Kata Lino lagi. Jisung terus menepuk bahu Lino.

Lino terus mendukung Jisung untuk dibawa masuk ke dalam bilik mandi. Terjerit Jisung dibuatnya.

Hah dia dh mula sikit...sikit je lh

Yng under 15 tu please lah jangan baca. Aku taknak otak korang kotor...nanti aku yang kena eii...kalau korang nak baca jgk hmm pandai ii lh tanggung.




[C] Forbidden Love || Minsung ✓Where stories live. Discover now