1-Jak zwykle.

553 18 6
                                    

RAVEN:
Dzwonek zadzwonił więc wstałam i wyszłam z sali, kierując się w stronę szafki.
-Ej, Ty! Dziwaczka!-Usłyszałam. Zaczyna się.
Podeszła do mnie grupa dziewczyn. To jedne z tych, które lubią poniżać. Jestem ich ulubioną ofiarą.
-I co, gotko? Idziesz wzywać szatana?-Zlustrowała mnie z pogardą.
Nałożyłam kaptur na głowę i bez słowa przyspieszyłam kroki do szafki.
-Gdzie uciekasz, frajerko?-Odezwała się inna.
Szarpnęła mną.
-Kontrola. Kontrola.-Powtarzałam cicho. Jeśli się wkurzę, zostanie z niej tylko wspomnienie.
We mnie jest coś dziwnego. Innego. Jakaś... moc. Fioletowa poświata, którą uczę się kontrolować. Ale gdy się zdenerwuję... Mogę zrobić krzywdę. I nie mówię tu i moich umiejętnościach sztuk walki na które kiedyś chodziłam, bo mama się uparła. Coś we mnie jest. A ja nie wiem co...
-Co tam mamroczesz?-Nachyliła się jedna z moich prześladowczyń.
Dotarłam do szafki i otworzyłam ją. Wypadło z niej zdjęcie Anthony'ego. Mojego chłopaka. Nie wiem jakim cudem do tego doszło, ale kocham go. Tylko on w szkole jest po mojej stronie. Nie licząc Angeli, mojej matki, on jedyny mnie rozumie, ale nie wie o tym czymś we mnie. Spotykamy się dopiero dwa tygodnie. Nie mogę mu jeszcze powiedzieć. A jeśli się wystraszy? Ja sama się tego boję. Samej siebie się boję. Nienawidzę się.
-Anthony Cię zostawi.-Poinformowała nastolatka, widząc fotografię.
Nawet na nią nie spojrzałam.
-No. To pewnie jakiś zakład. Jak inaczej wytłumaczyć że taki chłopak spotyka się z czymś takim jak Ty?
Włożyłam książki i zdjęcie do szafki, którą dość głośno zatrzasnęłam.
To była ostatnia lekcja, więc szybko się odczepiły, bo wracały do domu.
Anthony'ego nie było dziś w szkole więc do domu wróciłam sama.
Spojrzałam za horyzont, na Titans Tower.
-Zazdroszczę wam.-Powiedziałam cicho.-Wszyscy was szanują.
Po moim policzku potoczyła się łza. Westchnęłam i wróciłam do domu. Samotnie. Jak zwykle.

Tak aktualnie wygląda ^^

I jak emocje po pierwszym rozdziale? Podoba się? Zaciekawieni?😘💜🖤💚❤️

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I jak emocje po pierwszym rozdziale? Podoba się? Zaciekawieni?
😘💜🖤💚❤️

|DAMIRAE| Rachel Roth-Zła krew... Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz