11.Bölüm: Başlangıç

1.8K 1.5K 217
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



11.Bölüm: "Bulmak istersen beni yıldızların şov yaptığı bir gökyüzünün altında deniz kıyısına doğru ilerliyorum. Manzaraların kusursuz bir bütün oluşturduğu bu dünyada fısıltılarımdan beni anlayan insanları arıyorum. Yok denilecek kadar az durup düşünmeye fırsatı olanlar. Bulmak saf bir sevgiyi bulutların arasında, görmek en güzel düşü umutlarının bittiği gecede, zordur sessizce oturmak onlarca yıldır konuşan insanların arasında. Ve rasgele açtığın bir şarkıda denk gelirsin karmakarışık düşüncelerinin bir cümlede anlatılışına..."


Gözlerimi karnımda hissettiğim hareketlenmeyle açtığımda Bulut üzerime çıkmış yatağın diğer tarafına geçiyordu. Başımı yana çevirip Çağatay'a baktığımda ise uyuduğunu fark ettim. Yavaşça doğrularak üzerimdeki battaniyeden kurtuldum. Yastığımın altında titreyen telefona yöneldim.


"Can'dan bir yeni mesaj..."


"Bugün yanına geleceğim."


Hafifçe tebessüm edip onu göreceğimin verdiği heyecanla yazmaya başladım.


"Bekliyoruz."


Çevrimiçiydi, cevap vereceğini düşünerek bekledim. Birkaç dakika sonra önüme düşen mesajla birlikte gözlerimi ovuşturdum.


"Birleştir gölgelerinizi öğle vakti, sevmemiz için bir bahane olsun güneşi."


Karşılık vermek için birkaç dakika düşündüm.


"Işıklar söner şafak yaklaşınca, bulutlar dans eder yıldızların parlaklıklarını gölgeleyerek. Sevmek bir bedenin içine sıkıştırılmış ruhu, ölesiye özlem duymak sesini duymadığını birine, elveda demek yaklaştığında belli eder tavırlar. Ve sen üzülme gönlümün saklı çiçeği yıllar sonra alışılıyor acılara..." dediğinde gerçekten onunla yarışamayacağımı anladım. Bana öğretmeye çalıştığı zamanları anımsıyordum.


"Haklısın, ben yarışamam belki ama Can olsaydı yenilmeye hazırlan derdim."


"Çok merak ediyorum nasıl biri olduğunu."


"Irmak."


"Efendim."


"Kumsallarda yürürken yanan ayaklarının önemsemeden koşarsın ya tutmak için onu, bulunmaz birkaç şarkı fısıldarsın kulaklarına, yanan ateşin başında öpersin saçlarından. Birkaç şiir okuyup ellerini tutmak için çabalarsın ya hani, en güzel çiçeklerden taç yaparsın başına. Umarım tekrar buluştuğunuzda gözleriniz denizi izlerken hayran bırakan birkaç cümle dökülür dudaklarından."

Bulutların ArdındanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin