Odamentem hozzá, megsimogattam az arcát és gyengéden megcsókoltam ajkait. Ahogy egyre inkább megismertem, annál jobban szerettem őt. Megfogtam a kezét és visszamentünk a többiekhez. Úgy éreztem, nem kell semmit mondanom, mi szavak nélkül is megértettük egymást. Kis ideig még beszélgettünk a többiekkel, de már nem bírtam sokáig. Felmentem és lezuhanyoztam. Sejtettem, hogy amint kilépek ott lesz ő is. De hamarabb érezhettem, mint gondoltam. Éppen kiléptem a zuhanyzóból, ő már a fürdő ajtajában állt. Láttam, hogy férfiassága már nem igazán fér el farmerjában. Ekkor megindult felém, miközben levette a felsőjét.
- Egy pillanatot sem bírok várni tovább. Érezni akarlak. – mondta ki.
Megfogott és a falhoz állított úgy, hogy háttal álljak neki. A lábával kisebb terpeszbe állított, majd a kezével a medencém fölött előre nyúlt és a csiklómat kezdte izgatni. Éreztem, ahogy a testem felhevül és nedves leszek az érintésétől. Még mindig nem tudtam hogyan, de mennyeien csinálta. Egyre hangosabban nyögtem, amikor teljesen a falhoz szorított és hozzám simult. A másik kezével befogta a számat és a fülembe suttogta.
- Imádom ahogy nyögsz, de most nem akarom, hogy meghalljanak a többiek.
Majd folytatta műveletét a kezével. A teste forró volt és hallottam, hogy felnyög. Ekkor, hogy elfojtsa saját nyögéseit beleharapott a nyakamba. Éreztem ugyan a fájdalmat, de inkább élvezetes volt. Próbáltam halkabb lenni, amit észrevett és elvette a kezét, amit a nyakamra helyezett és enyhe nyomást gyakorolt rá. Olyan gyorsan dolgoztak az ujjai, hogy kezdtem közel járni a célhoz. Ezt észrevette a remegésemből, majd abbahagyta. Maga felé fordított és kigombolta a nadrágját. Kibújt belőle. Imádtam nézni, mit váltok ki belőle. Ekkor letérdelt elém és a combom belső felén felfelé csúsztatta egyik kezét. Rám nézett.
- Olyan meleg vagy ott. Imádom, ha ilyen nedves vagy. Alig várom, hogy benned legyek.
Zavarba ejtett a magabiztossága és őszintesége. Ekkor 2 ujját felcsúsztatta a hüvelyembe és elkezdte ki-be húzni, az ajkaival meg a csiklómra tapadt. Csodálatos érzés volt, ahogy dolgozott. Nem sokra rá közel kerültem megint az orgazmushoz, de nem akartam még átélni. Elkaptam a fejét. Meglepődött ezen a mozdulaton. Ekkor az arcomhoz húztam a fejét, adtam egy puszit neki és most én térdeltem le elé. Kezembe vettem férfiasságát és elkezdtem dolgozni rajta. Láthatólag élvezte a dolgot. Jó volt érezni, ahogy a vér odalent áramlik, egyre keményebbé téve őt. Ekkor a számba vettem és elkezdtem nyalni. Hirtelen felnyögött és megfogta a hajamat, amibe szinte elkezdett kapaszkodni. Erősen húzta, majd rám nézett. Azt akartam, hogy a számba élvezzen. Tudtam, hogy mindjárt elmegy. Egyre gyorsabban csináltam a dolgomat és nem sokra rá éreztem a számba áramló folyadékot, valamint hallhattam a nyögését. Csodálatos volt. Hálásan megsimogatta az arcom és elkezdett puszilgatni. Majd a nyakamhoz érve felnyögött egyet. Észrevettem, hogy férfiassága nem csillapodik le. A fejét a nyakamba fúrta és ismét elsuttogott valamit.
- Azt akarom, hogy úgy élvezz el, hogy benned vagyok.
Ekkor erősebben megragadott és megfordított. Meglepett a dolog, de tetszett az erőszakossága. Ismét terpeszbe állított, majd elővett a nadrágja zsebéből egy gumit. Már egyedül megoldotta a dolgot. Ekkor éreztem, hogy átkarol és egyik kezével a csiklómat kezdte masszírozni. Hirtelen éreztem, hogy belém hatol. Egyszerre nyögtünk fel. Fogalmam sem volt honnan lehet benne ennyi hév, de hihetetlen kemény és nagy volt ismét. Szerettem így érezni őt. Ahogy egyre gyorsabb volt és egyre keményebb lett bennem. Egy idő után kihúzta és megint maga felé fordított.
- Látni akarom az arcod közben. Látni akarom mit élsz át. – kapkodta a levegőt.
Lassan közeledett, majd a fenekemnél fogva felemelt, én pedig a nyakába kapaszkodtam. Újra magamban érezhettem, már-már olyan volt, mint valami drog. Ő a kezével emelgetett én pedig igyekeztem tartani a tempót a lábaimmal a derekába kapaszkodva. Jó volt, hogy most volt időnk egymásba feledkezni. Már közel jártam, de újra megszakította együttlétünket. Bevitt a szobába és ledobott az ágyra, majd olyan gyorsan tornyosult felém és harapott bele ajkamba, hogy levegőt sem volt időm venni. Beleharapott a mellbimbómba, ami igazán felizgatott. Ez tetszett neki is, ezért folytatta. Kis idő után a szemembe nézett és újra bennem volt. Az egyik kezével megfogta a nyakam és rá szorított. Nem tudtam honnan ez a magabiztosság, de nagyonis tetszett. Egyre gyorsabban mozgott bennem és még mindig hihetetlenül kemény volt. Egymás tekintetében elveszve, nagyjából egyszerre élveztünk el. A keze elengedett és még kicsit rám nehezedett, miközben én a hátát simogattam. Aztán megemelkedtünk és együtt lezuhanyoztunk. Igazán bensőségesnek éreztem ezt az együttlétünket. Miután befeküdtünk az ágyba, még simogattuk egymást. Ekkor megszólalt.
- Imádok benned lenni. Olyan ez, mint a drog. Most is éppúgy kívánlak, mint fél órával ezelőtt.
Abban a pillanatban egy dologra gondoltunk, hiszen én is pont ugyanezt éreztem.
YOU ARE READING
Blue Side-Yugyeom
FanfictionA történet, egy olyan oldalt mutat be, ahol bármi megtörténhet. Azokkal találkozunk, akikkel szeretnénk és olyan dolgok történnek meg, amiket csak álmainkban gondolunk. Egy magyar lány kiutazik Koreába tanulni. A Blue Side az ő kék oldalát mutatja...