43.Fejezet-Hivatalos

7 0 0
                                    

Valahol mélyen legbelül sejtettem ezt a dolgot, mégis meglepett a kijelentése. Nem is maga a mondanivaló, hanem hogy hirtelen elszállt minden magabiztossága és úgy állt előttem, mint egy gyerek. Végül megszólaltam, hiszen bátorításra vágyott.

- Ha nem akarod, még bizonytalan vagy, akkor nem kell megtennünk. Nem sietünk sehova. – mondtam neki kedvesen.

- De én akarom. – ekkor maga elé nézett. – Vagyis téged akarlak. – jelentette ki a szemembe nézve immár.

Majd meghaltam ettől. Ekkor odafeküdt mellém és megcsókolt. Éreztem, hogy a keze kalandozik közben. Megharapta kicsit az ajkamat és a kezét a pólóm alá csúsztatta, majd a derekamat markolászta. Egyre hevesebben csókolt. Éreztem az izgatottságát, hogy remeg az egész teste, a szíve meg olyan ütemet diktál, hogy majd kirobban a helyéről. Teljesen fel volt hevülve. Ekkor elszakadt a számtól és levette a pólómat. Szinte azonnal a nyakamra tapadt. Olyan volt, mint egy vadállat, aki majd felfal. Alig bírt várni, csak hogy megkaphasson. Tudtam ez így nem lesz jó. Eltoltam magamtól és a szemébe néztem, hogy megnyugtassam. Kapkodta a levegőt, aztán megkérdezte.

- Mi van? Miért álltunk meg?

- Yugyeom. Álljunk meg. Le kell nyugodnod.

- Ne ne ne. Én akarom, tényleg. Másra sem vágyom.

- Tudom. De nem tudsz gondolkodni. Nyugodj meg kérlek.

- Szóval nem akarsz engem. Mivel jobb Jimin? He?

- Yugyeom. – vártam egy kicsit a hatás kedvéért. – Szeretlek.

Először teljesen ledöbbent, majd mosolyra húzódott a szája. Ekkor lassan újra elkezdett csókolni. Amolyan szerelmes csók volt ez, nem volt gyors és éreztem, ahogy megnyugszik az egész teste. Ahogy elvált az ajkaimtól a fülembe súgta.

- Én is szeretlek.

Ezután puszikat hintett az arcomra, az ajkamra és a nyakamra. Éreztem, hogy nem akarja feladni a dolgot, én mégis korainak éreztem. Nem magam miatt, hanem miatta. Muszáj higgadtabban viselkednie. Háttal fordultam neki és kiflibe feküdtünk. A kezét megfogtam, hogy ne tudjon dolgozni vele. Még megpuszilta párszor a nyakam, mire rájött, hogy most nincs tovább. Aztán elengedte magát. Éreztem, hogy a férfiassága nem csitul, de legalább feladta. Átölelt, és kifliben aludtunk el aznap.

Másnap korán keltem fel. Korábban, mint ő. Lementem és JB-vel teáztunk. Nem értettem egy olyan ivászat után, hogyan tud ilyen friss lenni és újra a legkorábban felkelni . Mégis olyan volt, mintha mi sem történt volna. Nem sokra rá Mark is megjelent és kérdőn nézett rám.

- Na?

- Mi na? – kérdeztem, habár tudtam mire kíváncsi.

Úgy néztem rá, mint aki nem érti mire akar kilyukadni.

- Jól aludtál? – kérdeztem tőle.

Vicces volt látni, hogy azt gondolta Yugyeom nem lépett a cél érdekében. Játékomat Yugyeom tette tönkre azzal, hogy leült mellém és egy puszit nyomott az arcomra. Mark ekkor elnevette magát.

- Tudtam én.

Meglepett, hogy Yugyeom most ennyire nyitott és a többiek előtt felvállalja, ami kettőnk közt van. Eddig nem csinált ilyet. Mikor mindenki ott volt már, rám nézett, majd a többiekre.

- Srácok. Gabi és én mostantól járunk. Nem akarom, hogy bármelyikőtök is beleszóljon ebbe. Úgyhogy ne nagyon lebzseljetek körülötte.

Annyira meglepett ez a dolog, habár nem zavart, végre kimondta, hogy kettőnk közt van valami. A legtöbben megveregették Yugyeom vállát, Bambam csak az én arcomat nézte. Felálltam és kisétáltam a part felé. Tudtam, hogy követni fog. Mikor már kellő távolságban voltunk, megfordultam.

- Ez már nem álom. – mondta a szemembe. – Remélem boldog vagy, hogy valóra vált.

- Persze. Nyilván vannak nehézségek, de megoldjuk majd. Te jól vagy? – néztem a szemébe.

- Nem mondom, hogy nem fáj, amiért nem én vagyok az. De ha te boldog vagy, akkor megelégszem ezzel.

- Köszönöm.

Erre megölelt. Jó szorosan öleltük meg egymást. Jól esett, hogy számíthatok rá. Ezt a pillanatot Yugyeom szakította meg.

- Most mondtam, hogy ne szóljatok bele, erre már is ölelgeted? – kérdezte kissé ingerülten.

- Ugyan már haver, csak barátként öleltem meg. – vigyorgott rá Bambam.

Látszott, hogy megnyugszik Yugyeom, aztán odamentem hozzá és átkaroltam a derekát. Rám nézett, mintha minden érintésemtől tűzbe jött volna. Gyorsan megszakítottam ezt a szemkontaktust és Bambam-mel együtt visszamentünk a házba. Jackson odajött hozzám, megfogta a kezemet és elhúzott egy csendesebb helyre.

- Megkérhetlek, hogy idehívd Feng-et? Nem válaszol az üzeneteimre és már nem bírom nélküle. Teljesen kivagyok. Legalább tudjam, hogy jól van. – mondta kétségbeesetten.

- Jól van. Tegnap váltottam vele pár szót Kakao-n. Írok neki, hátha el tud szabadulni a munkából és velünk tudja tölteni ezt a hetet. Rendben?

- Nem értem miért nem válaszol. Teljesen megőrjít.

Nem akartam elárulni neki, hogy a barátnőm ezzel a stratégiával akarja meghódítani őt. Úgy látom sikeresen. Nem nevettem bele az arcába, mert ekkor hirtelen megjelent Yugyeom.

- Nem hiszem el. Mit sugdolóztok itt? Éppen azt mondtam, hogy járunk. – mondta Jackson-nak intézve szavait, majd felém fordult. – Te meg bárkivel elmész? Nem akarok folyton miattad idegeskedni.

Hirtelen kitört belőlem a nevetés, nem bírtam már tovább. Mindketten furán néztek rám, gondolom teljesen őrültnek tűnhettem.

- Ugyan Yugyeom. Ők a barátaim. Ha velük vagyok, biztonságban vagyok.

Megfogta a kezem és magával húzott.

- Most már maradj mellettem. – mondta, miközben puszit nyomott a számra.

Leültünk a kanapéra a többiekhez, majd elkezdtem írni a barátnőmnek, hogy sínen van és ha tud jöjjön ide, mert Jackson szerintem totál odáig van érte. Hamar válaszolt is nekem.

- Simán el tudok szabadulni, de csak holnap tudok menni. Köszi, hogy szóltál. – majd egy kacsintós arcot is rakott az üzenet végére.

Közben a többiek arról beszélgettek, hogy el kéne menni a boltba vásárolni, mert tegnap elfogyott a pia. Persze, mert JB megitta. A város kicsit messzebb volt a háztól, így akár több órába is beletelhet a vásárlás. A fiúk úgy döntöttek mind elmennek, én pedig figyelek a házra. Bementem a szobámba, majd videókat kezdtem nézni, miután ők elmentek. Hirtelen kinyílt a szoba ajtaja.

- Végre most egyedül lehetünk kicsit. – nézett rám Yugyeom.

A szemében valami olyasmi tükröződött, amit még nem ismertem. Fogalmam sem volt hogyan állíthatom le ezúttal.

Blue Side-YugyeomWhere stories live. Discover now